Armorum înregistrază o creștere a cifrei de afaceri de 20%
Reading Time: 2 minuteArmorum, un jucător important pe piața e-commerce dedicată echipamentelor de protecția muncii, a înregistrat, în 2024, o cifră de afaceri de peste 4 milioane de lei, marcând o creștere de aproximativ 20% față de anul precedent. Compania anunță și o creștere a profitului net de +17% în 2024.
Pentru anul acesta, Armorum a previzionat o creștere de 25%, vizând o cifră de afaceri de peste 5 milioane de lei (echivalentul a aproximativ 1 milion de euro). Primele cinci luni ale anului 2025 indică deja o evoluție de +31% față de perioada similară a anului trecut.

„Investițiile constante, extinderea portofoliului și pariul nostru pe produsele premium ne-au permis să răspundem nevoilor complexe ale pieței, pe de-o parte și să producem o schimbare de mind-set în piață. Vedem o creștere a cererii pentru soluții complete de protecție, premium, iar abordarea noastră holistică, care include atât echipamente de bază, cât și produse specializate de nișă, ne diferențiază. Angajamentul nostru de a oferi echipamente de protecția muncii de top nu este doar un slogan, ci o realitate susținută de de încrederea pe care ne-o acordă partenerii noștri”, a declarat Ovidiu Dărămuș, cofondator şi general manager al Armorum.
Deși aproximativ 80% din volumele totale de vânzări sunt realizate în categoriile de îmbrăcăminte și încălțăminte de muncă, Armorum a început o diversificare semnificativă către categorii complementare, cum ar fi bocanci outdoor / de trekking / tactici și echipamente de lucru la înălțime, extinzându-și astfel oferta pentru a răspunde nevoilor diverse ale pieței.
Planuri pentru deschiderea primului magazin
În prezent, catalogul online Armorum se apropie de 2000 de produse, incluzând variațiile. Comanda medie online a Armorum se situează în jurul valorii de 600 de lei și înregistrează o tendință de creștere de la an la an.
„Creșterea comenzii medii reflectă nu doar încrederea crescută a consumatorilor în produsele premium, cât și succesul diversificării strategiilor de vânzare și a optimizării capacităților de stocare și livrare. Suntem conștienți că investițiile în platforma online și în publicitate sunt esențiale pentru a menține ritmul de creștere, mai ales având în vedere presiunea crescută din partea jucătorilor internaționali. Ne concentrăm în continuare pe optimizarea experienței online și pe extinderea capacității de stocare, pentru a asigura livrări rapide și o disponibilitate excelentă a produselor noastre premium”, a mai declarat Ovidiu Dărămuș.
Compania mizează în 2025 și pe dezvoltarea comerțului clasic, printr-o investiție de 70.000 de EUR în primul magazin fizic, în Sibiu.
Locația va avea o suprafață de 120 mp și va putea cuprinde produsele flaghsip din portofoliul Armorum, dispuse într-un concept de retail modern.
Magazinul va fi localizat într-o poziție strategică, în zona industrială a Sibiului, în proximitatea A1 și a depozitului logistic al Armorum.
Secțiune susținută de Raiffeisen Bank
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz