Stiri Companii

Termene.ro: Creștere de 81% a cifrei de afaceri

18 apr. 2019 3 min

Termene.ro: Creștere de 81% a cifrei de afaceri

Reading Time: 3 minute

Termene.ro, platformă care oferă informații actualizate în timp real despre firmele din România, a înregistrat o creștere de 81% a cifrei de afaceri în 2018 comparativ cu anul precedent.

Veniturile companiei au avansat la 2 milioane de lei (430.000 de euro) anul trecut, comparativ cu 1,1 milioane de lei (240.000 de euro) în 2017. Profitul net înregistrat de companie în 2018 a fost de 550.000 lei (120.000 de euro), cu o marjă de profit de 28%, a arătat compania, într-un comunicat de presă.  Compania estimează o majorare a veniturilor cu 70% pentru finalul anului 2019, până la 750.000 de euro.

Adrian Dragomir Termene.ro

“În primele trei luni din acest an, Termene.ro a înregistrat o dublare a cifrei de afaceri, lucru susținut de obținerea de noi de clienți ca urmare a recomandărilor clienților fideli și de creșterea echipei de vânzări. Începutul de an, cu rezultate remarcabile și investiții în tehnologie, ne determină să fim foarte optimiști cu privire la evoluția din 2019, care va fi cel mai bun an din istoria de 5 ani a companiei”, a declarat Adrian Dragomir, fondator și CEO al businessului. 

Numărul de clienți ai companiei Termene.ro a crescut cu 75% în ultimul an și a ajuns la 1400 de firme la sfârșitul lui martie 2019, față de 800 de companii în aceeași perioadă a anului trecut. Tot mai mulți clienți au acces la produsele și modulele platformei Termene.ro și beneficiază de date sigure, accesibile, complete și actualizate, astfel încât estimarea companiei arată că numărul de clienți va ajunge la 2000 de firme la finalul anului 2019. Numărul de angajați ai Termene.ro a ajuns la 27 specialiști la începutul lunii aprilie, față de 19 membri ai echipei în perioada similară a anului trecut. În ultimul an, Termene.ro a adăugat în portofoliu o serie de produse și modele utile antreprenorilor și managerilor, cele mai importante fiind Bizzila, Analiza fiscală, Automatizarea procesului de compliance și Verificare firme Internațional, produsul care oferă clienților rapoarte despre firme la nivel internațional. 

Top 5 produse utilizate de clienții Termene.ro

Cele mai importante produse și module utilizate de clienții Termene.ro sunt Verificarea informațiilor despre firme, Monitorizarea clienților, furnizorilor și a concurenței, Managementul dosarelor de instanță, BizZilla – Prospectare, analize și studii de piață și API – acces la baza de date termene în mod programatic.

Verificare Firme

Produsul de verificare a informațiilor despre firme oferit de Termene.ro oferă informații financiare și juridice actualizate despre toate firmele din România, cum ar fi datele financiare, datele fiscale, insolvență, informații despre asociați și administratori, dosare de instanță, garanții mobiliare, achiziții publice și incidente de plată.

Monitorizare firme

Prin intermediul produsului Monitorizare firme, clienții Termene.ro sunt avertizați prin e-mail, sms sau direct în platformă atunci când apar informații noi cu privire la firmele pe care le monitorizează.

Management dosare instanță

Produsul Management dosare de instanță este un instrument unic pe piața juridică din România prin care clienții Termene.ro au acces la informațiile despre orice dosar în instanță, își pot crea un portofoliu cu dosarele de interes și păstrează un control foarte precis al acțiunilor referitoare la dosarele din portofoliu.

BizZilla – analize și studii de piață 

Prin intermediul produsului BizZilla, căutarea de informații despre companii și despre mediul de afaceri se face cel mai ușor. Astfel, BizZilla ajută antreprenorii și managerii să filtreze și să obțină rezultate după criteriile dorite, să vizualizeze grafice și statistici în funcție de ceea ce caută și să analizeze o listă proprie de firme. 

 API – acces la baza de date termene în mod programatic

Prin modului API, clienții Termene.ro primesc orice informații care îi ajută în propria afacere, din întreaga bază de date, prin A.P.I.-ul din platforma Termene.ro. Clienții au acces la toate datele necesare activității antreprenoriale într-o singură aplicație. Un exemplu este eliminarea erorilor în facturare: clientul află înainte de a emite o factură din aplicație dacă agentul economic este în registrul TVA la încasare, dacă este activ/inactiv fiscal, dacă aplică split TVA. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: