Sustenabilitate Business Stiri

Brandul românesc de lactate Artesana câștigă un Premiu Internațional pentru Tranziție Alimentară, acordat de Carrefour Franța

1 apr. 2024 2 min

Brandul românesc de lactate Artesana câștigă un Premiu Internațional pentru Tranziție Alimentară, acordat de Carrefour Franța

Reading Time: 2 minute

Companiei și brandului românesc de pionierat în produse lactate minim procesate Artesana i-a fost înmânat premiul International Food Transition Awards, organizat de retailerul de renume mondial Carrefour, într-o ceremonie care a avut loc vineri, 29 martie 2024, în Paris, Franța. Această distincție internațională subliniază încă o dată angajamentul Artesana față de inovație, durabilitate și excelență în industria produselor lactate.

Premiile Internaționale pentru Tranziția Alimentară, găzduite de Carrefour, ajunse la a III-a ediție, urmăresc să onoreze companiile care demonstrează eforturi remarcabile în adresarea celor cinci provocări principale ale tranziției alimentare: sănătate și nutriție, ambalaje prietenoase cu mediul, agricultură sustenabilă și ecologică, comunicare responsabilă și transparență.

Artesana câștigă un Premiu Internațional pentru Tranziție Alimentară, acordat de Carrefour Franța

Artesana s-a detașat ca un concurent remarcabil printre numeroșii participanți internaționali, arătându-și dedicarea de a promova schimbări pozitive în peisajul produselor lactate. Anul acesta, la categoria furnizorilor locali au fost premiate 6 companii selectate dintre furnizorii Carrefour la nivel global.      

De asemenea, producătorul român din Tecuci, județul Galați, este recunoscut de mult timp pentru angajamentul său neclintit de a produce produse lactate de înaltă calitate, acordând în același timp prioritate durabilității mediului și bunăstării consumatorilor. Încă de la înființare, marca a îmbrățișat practici inovatoare menite să reducă amprenta ecologică, inclusiv aprovizionarea durabilă, ambalarea ecologică și creșterea etică a animalelor.

„Suntem extrem de onorați să primim Premiul Internațional pentru Tranziție Alimentară de la Carrefour, ca dovadă a angajamentului nostru pentru sustenabilitate și pentru eforturile de a asigura un viitor mai bun copiilor noștri. Încă de când am început activitatea, acum 12 ani, am susținut producția locală, ambalarea în ambalaje de sticlă reciclabile la nesfârșit și procesarea minimă a laptelui pentru a oferi produse de calitate și hrănitoare. Carrefour România a fost încă de la început un partener de încredere care ne-a ajutat să amplificăm aceste valori și aspirăm să putem extinde acest parteneriat,” a declarat Daniel Donici, Managing Partner Artesana.

Despre Artesana

Brandul Artesana se află pe piața românească din august 2012, iar în retailul modern din august 2013. Astăzi, produsele companiei se găsesc în peste 2000 de magazine în toată țara, în majoritatea rețelelor de retail modern, dar și în rețele locale sau băcănii specializate. Artesana a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 7,4 milioane de euro, în creștere cu 49% față de 2022, iar pentru anul acesta estimează venituri de 13 milioane de euro.

Array

Articole pe aceeași temă: