Marketing Stiri

Asigurari pentru Delta Dunarii1 min

10/02/2015 < 1 min read

Asigurari pentru Delta Dunarii1 min

Reading Time: < 1 minut

Omniasig Vienna Insurance Group a lansat campania “Asigurare cu Valoare”  prin care toate politele de asigurare ale companiei devin, pentru o perioada de sase luni, o modalitate de finantare a proiectelor initiate de Ivan Patzaichin si Asociatia ”Ivan Patzaichin – Mila 23” pentru dezvoltarea sustenabila a comunitatilor din Delta Dunarii.

Parteneriatul dintre Omniasig VIG si Ivan Patzaichin a fost initiat la inceputul acestui an si vizeaza politele incheiate in perioada 5 februarie – 5 august 2015.

Campania a fost dezvoltata de Rogalski Damaschin Public Relations si este implementata integrat, pe toate canalele de comunicare – televiziune, social media, comunicare in punctele de vanzare, direct mailing si online.

Asociatia “Ivan Patzaichin – Mila 23” a fost constituita la initiativa lui Ivan Patzaichin si isi propune sa devina un exponent de succes al conceptului de antreprenoriat social. Asociatia dezvolta proiecte pentru pastrarea frumusetii si unicitatii Deltei Dunarii, promovand-o in acelasi timp ca pe o destinatie de turism ecologic unica in Europa.

Vienna Insurance Group este format din aproximativ 50 de companii din 25 de tari si aproximativ 23.000 de angajati.

Vienna Insurance Group este compania cel mai bine cotata dintre emitentii care fac parte din ATX, indicele principal al Bursei de Valori din Viena. Grupul este, de asemenea, listat la Bursa din Praga.

 

 

 

One Comment
  1. […] Damaschin Public Relations comunica pentru Omniasig Vienna Insurance Group si pentru Breville Romania. Agentia deruleaza campania umanitara  “Fa bine si dupa […]

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE