Business Companii Stiri Tech

Atu Tech investește 1 milion de euro într-o nouă gamă de produse de securitate

6 iul. 2021 2 min

Atu Tech investește 1 milion de euro într-o nouă gamă de produse de securitate

Reading Time: 2 minute

Atu Tech, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața sistemelor de securitate din România, lansează o nouă gamă de produse de securitate sub marcă proprie, SAFER. Produsele din noua gamă (echipamente de securitate, supraveghere video, soluții de interfonie, accesorii CCTV, soluții de control acces, camere termale și produse de monitorizare a temperaturii) încorporează soluții cu specificații tehnice de top și inovații tehnologice bazate pe inteligență artificială și algoritmi de învățare care permit crearea de scenarii inteligente de supraveghere video și contribuie la garantarea unui nivel înalt de securitate.

Perioadă extinsă de garanție

Dezvoltarea noii game de produse Safer a presupus investiții de 1 milion de euro. Soluțiile de securitate Safer sunt produse în fabricile celor mai mari producători mondiali de sisteme de securitate.

Noua gamă de produse proprii SAFER înglobează cele mai noi tehnologii și soluții de securitate, dar la prețuri mai avantajoase. Scopul nostru a fost să acoperim un segment cât mai mare de clienți, cu bugete diferite și nevoi diverse. Noua gamă a fost dezvoltată ținând cont de cerințele clienților și conține o mare varietate de produse, pornind de la cele de bază și până la cele mai avansate și performante modele. Astfel, Atu Tech, sub brandul SAFER, oferă produse de calitate, ce înglobează tehnologii de ultimă generație, dar la prețuri mici și cu perioadă de garanție mult mai mare față de competitori – 5 ani față de 2 ani”, spune Sorin Felea, director Atu Tech (a2t.ro).

Vânzări de peste 2 milioane de euro

Produsele Safer au generat anul trecut vânzări de aproximativ 2,4 milioane de euro. Pentru anul 2021 Atu Tech estimează o creștere a vânzărilor de produse proprii cu până la 40%, generată de o cerere mai mare pentru echipamente de securitate, atât pentru segmentul rezidențial, cât și pentru cel office sau comercial, dar și de o strategie de marketing care pune în prim-plan brandul Safer.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: