Marketing

Au inceput inscrierile pentru Romanian EFFIE Awards 2013

26 mart. 2013 2 min

Au inceput inscrierile pentru Romanian EFFIE Awards 2013

Reading Time: 2 minute

<p> IAA Romania si UAPR au anuntat deschiderea inscrierilor pentru cea de-a zecea editie a <a href=”http://www.effie.ro”>Romanian EFFIE Awards 2013</a>.</p> <p>  </p> <p> Pentru editia de anul acesta, Comitetul de Organizare a inclus noi categorii in competitie si a reorganizat si redefinit o parte din categoriile deja existente. Competitia este acum structurata in 28 de categorii de concurs (cu 6 mai multe decat in 2012), in care pot inscrie lucrari agentii de publicitate, companii, agentii de market research sau alte entitati care au realizat campanii de comunicare.</p> <p>  </p> <p> “Ne dorim ca in 2013 sa avem o editie cu un record de participare si cu campanii premiate care sa se alature cu mandrie galeriei castigatorilor EFFIE la nivel international”, declara Teodora Popescu Birlan, Director Comunicare Procter&Gamble Balkans si Presedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2013. </p> <p>  </p> <p> Documentele de participare pot fi descarcate de pe site-ul oficial al festivalului, <a href=”http://www.effie.ro”>www.effie.ro</a>.</p> <p>  </p> <p> Noutatile editiei din 2013</p> <p>  </p> <p> <strong>Categorii noi:</strong></p> <p>  </p> <p> "Brand experience", "GoodWorks EFFIE – Brands (CSR)" si "GoodWorks EFFIE – Non – Profit", "Media Innovation", "Single Media Company Activation" si "Digitally Led Campaigns" si categoria "Business to Business".</p> <p>  </p> <p> <strong>Modificari la categoriile existente</strong>:</p> <p>  </p> <p> "Food products I" a fost redenumita "Packaged Food" si "Food products II" a devenit "Snacks, confectionery and deserts";</p> <p>  </p> <p> Categoria "Non Food Products" a fost impartita in "Personal Care Products & Services" si "Household Supplies & Services";</p> <p>  </p> <p> "Alcoholic Beverages" este acum impartita in: "Alcoholic beverages – Beers" si "Alcoholic beverages – Others";</p> <p>  </p> <p> "Media & Entertainment" a fost redefinita, astfel incat vor putea participa aici si campaniile pentru brandurile providerilor de servicii de televiziune;</p> <p>  </p> <p> "Pharmaceuticals" a fost redenumita "Healthcare products & Services" si include si campaniile pentru suplimente alimentare si servicii medicale.</p> <p>  </p> <p> Definitia categoriei de "Shopper Marketing" a fost actualizata si inscrierile in aceasta categorie se fac prin completarea unui nou formular de participare, diferit de "Brief of Effectiveness".</p> <p>  </p> <p> Toate lucrarile premiate cu aur (Gold EFFIE) pot concura pentru castigarea trofeului Grand EFFIE 2013, cu conditia de a fi demonstrat impactul avut asupra comportamentului consumatorilor, cu exceptia castigatorilor de Gold EFFIE in categoria "Sustained Success".    </p> <p>  </p> <p> Pe data de 2 aprilie 2013, cu incepere de a ora 10.00, va avea loc seminarul "How to win an EFFIE", la sediul IAA Romania.</p> <p>  </p> <p> Participarea la seminar este gratuita si trebuie confirmata printr-un email trimis la adresa teodora.calin[at]institute.ro.</p> <p>  </p> <p> <strong>Calendarul Romanian Effie Awards 2013</strong></p> <p>  </p> <p> Perioada de inscrieri: 26 martie – 27 mai</p> <p>  </p> <p> Primul deadline: 29 aprilie 2013</p> <p>  </p> <p> Al doilea deadline: 10 mai 2013</p> <p>  </p> <p> Ultimul deadline: 27 mai 2013</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: