Marketing

Online-ul, cel mai bun spatiu de manifestare a creativitatii

27 nov. 2013 2 min

Online-ul, cel mai bun spatiu de manifestare a creativitatii

Reading Time: 2 minute

<p> Recunoasterea creativitatii are valente similare modei. Este important ca in fiecare an sa verifici noua colectie, sa vezi ce se mai poarta si cum s-a mai sofisticat publicul. Mugur Patrascu, Managing Partner, iLeo, spera sa fim tot mai in pas cu moda: sa creasca numarul de proiecte online pe termen lung si sa ia amploare mobilul.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> Ca orice competitie, una a creativitatii vine sa creeze o ierarhie, o imagine la zi a felului in care performeaza industria la un moment dat. Este foarte important sa avem aceste repere pentru foarte multe motive: sa ne comparam cu celelalte tari si industrii, sa vedem care sunt caracteristicile creativitatii locale si cum stam in materie de tendinte globale, sa ne cautam o identitate si o maniera, sa exemplificam standarde, performante, mecanisme care functioneaza sau nu, gradul de culturalizare pe comunicare a consumatorilor, evolutia mediilor de comunicare.</p> <p> Recunoasterea creativitatii are mai degraba valente despre o evolutie si o maniera similare modei, a receptivitatii oamenilor fata de anumite stiluri sau directii. Este important ca in fiecare an sa verifici noua colectie, sa vezi ce se mai poarta, ce livreaza performanta si cum s-a mai sofisticat publicul.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea in online si cat de mult credeti ca s-a dezvoltat acesta categorie in ultimii ani? </strong></p> <p> Online-ul ofera cel mai bun spatiu de manifestare a creativitatii. Un mediu neingradit care ofera posibilitati nelimitate de inovatie si reinventare a solutiilor creative, solutii ce tin atat de zona ideii cat si de zona creativitatii in folosirea tehnologiei.</p> <p> Online-ul a avut o istorie romantata pe la noi. A debutat timid, a crescut rapid dar dintr-o baza mica, a fost lovit de criza si acum este intr-o situatie in care incearca sa supravietuiasca si eventual sa-si gaseasca o identitate proprie ca mediu. A reusit sa fie un mediu de sine statator de comunicare pe zona de performanta si vanzari, dar in partea de FMCG isi cauta aliante cu celelalte medii, in masura sa maximizeze valentele mediului. Aceasta este, de altfel, si directia normala spre care se indreapta comunicarea actuala: integrare, multiscreen si idee care poate sa transceada abordarea specifica.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce sperati sa se intample in urmatorii ani in acesta categorie?</strong></p> <p> Cresterea proiectelor pe termen lung. Cresterea unor inventare online decente de catre branduri. Cresterea in importanta a mobilului si evolutii foarte rapide si contradictorii pe zona sociala.</p> <p>  </p> <p> <strong>Mugur Patrascu jurizeaza in categoria Online din cadrul <a href=”http://www.adcromania.ro”>ADC*RO Awards 2013</a></strong>.</p> <p>  </p> <p> <strong>Gala de premiere va avea loc pe 2 decembrie, la ArCuB.</strong></p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: