Autenticitatea inspira

<p> Factorul pe care mizeaza cel mai mult Corina Birladeanu, General Manager al agentiei 2active PR, in orice competitie de comunicare este autenticitatea.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?</strong></p> <p> Industria comunicarii este una creativa prin excelenta, iar asta de multe ori creeaza circumstantele potrivite pentru a reusi. Obiectivele impuse prin exigenta clientilor nostri pot capata o perspectiva unica, daca sunt explicitate prin idei creative.</p> <p> Creativitatea este ca sarea in bucate, un ingredient de nelipsit din reteta comunicarii, ce ne ajuta sa identificam si sa folosim intr-un mod atipic date despre consumatorii pentru care comunicam, insight-uri de la si despre acestia. Tot creativitatea ne ajuta sa identificam si elementele-cheie ale unui mesaj reusit, care sa aiba impact. Rezultatele se vad apoi de la sine.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce sperati sa vedeti in competitie anul acesta? Dar peste 5 ani?</strong></p> <p> Fiind parte din reteaua FleishmanHillard, impartasim valorile colegilor nostri de peste granite, iar in prezent, cuvantul care ne inspira in activitatea noastra este “autenticitate”. Cred ca, de fapt, acest factor este important in orice competitie de comunicare, in orice deceniu, fiind relevant si pentru clientii nostri. Autenticitatea se construieste pe indelete, prin cresterea reputatiei unui anumit brand. Asta inseamna ca deja s-a atins un anumit nivel de loializare din partea consumatorilor, intrucat noi, comunicatorii, am gasit o cale de a livra experiente pe masura asteptarilor publicului targetat.  </p> <p>  </p> <p> Pe de alta parte, este de dorit ca, peste 5 ani, sa avem festivaluri romanesti care atrag un public international si specialisti de top din intreaga lume – sa devina un reper pe harta comunicarii mondiale.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce resurse ati recomanda oricarei persoane interesate de industria de comunicare? </strong></p> <p> Articolele relevante despre schimbarile din industrie sunt foarte utile pentru a surprinde tendintele din comunicare, iar blogurile agentiilor locale sau internationale sunt si ele instrumente revelatoare pentru informare; evenimentele specializate din domeniu reprezinta, de asemenea, o oportunitate numai buna pentru a lua pulsul direct de la sursa si pentru a interactiona cu oamenii din industrie intr-un cadru mai mult sau mai putin formal. Altfel, orice altceva ne inspira este binevenit.</p> <p>  </p> <p> <strong>Corina Birladeanu jurizeaza in categoria PR din cadrul <a href=”http://www.adcromania.ro”>ADC*RO Awards 2013</a>.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Gala de premiere va avea loc pe 2 decembrie, la ArCuB.</strong></p> <p>  </p>