Online-ul, cel mai bun spatiu de manifestare a creativitatii

Online-ul, cel mai bun spatiu de manifestare a creativitatii

<p> Recunoasterea creativitatii are valente similare modei. Este important ca in fiecare an sa verifici noua colectie, sa vezi ce se mai poarta si cum s-a mai sofisticat publicul. Mugur Patrascu, Managing Partner, iLeo, spera sa fim tot mai in pas cu moda: sa creasca numarul de proiecte online pe termen lung si sa ia amploare mobilul.</p> <p>  </p> <p>

Competitie interesanta la Direct Communication

Competitie interesanta la Direct Communication

<p> Dupa o prima editie la care inscrierile in categoria Direct Communication nu au fost prea spectaculoase, Liviu Turcanu, Creative Director la Mercury 360, este de parere ca anul acesta, competitia pare mai interesanta in categorie.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie locala care sa premieze creativitatea?</strong></p> <p> In primul rand cred ca un festival

Larisa Petrini: Think big!

Larisa Petrini: Think big!

<p> Larisa Petrini, Managing Partner, Saatchi & Saatchi PR, vrea sa vada diversitate si inovatie in competitia de anul acesta ADC*RO Awards.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR? </strong></p> <p> Creativitatea in campaniile de PR este esentiala. De baza este ideea campaniei. Totul porneste de la o idee buna. Apoi este foarte important cum

Extraordinarul din banal

Extraordinarul din banal

<p> Clientul ideal e un om normal caruia ii place la nebunie profesia lui. Despre clienti ideali, creativitate si valoarea competitiilor ne-a povestit Ema Prisca, presedintele ADC*RO 2013.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce este important sa existe o competitie locala de creativitate?</strong></p> <p> Pentru ca traim in acelasi context si ne descurcam mai usor in el avem nevoie de repere

Prea multe campanii mici in online

Prea multe campanii mici in online

<p> In acest moment, avem prea multe campanii mici in online si prea putine campanii care isi propun sa schimbe market share-urile. Costin Radu, Managing Partner, The Geeks, spera ca pe viitor sa vada lucrari din ce in ce mai integrate.  </p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p>

Autenticitatea inspira

Autenticitatea inspira

<p> Factorul pe care mizeaza cel mai mult Corina Birladeanu, General Manager al agentiei 2active PR, in orice competitie de comunicare este autenticitatea.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?</strong></p> <p> Industria comunicarii este una creativa prin excelenta, iar asta de multe ori creeaza circumstantele potrivite pentru a reusi. Obiectivele impuse prin exigenta clientilor nostri

Indepartarea de mediocritate

Indepartarea de mediocritate

<p> Corina Bernschutz, Innovation Director la Starcom, considera ca e important sa premiem creativitatea locala, pentru a ne indeparta de mediocritate, de produsul subcultural, toxic, “finantat” prin advertising.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> E important pentru a crea repere si aprecia dintr-o perspectiva locala, in contextul lui

Digitalul a murit! Traiasca digitalul!

Digitalul a murit! Traiasca digitalul!

<p> Cristian Pantazi, Managing Director, Kaleidoscope Proximity, spera ca digitalul sa nu mai fie considerat un mediu, ci sa fie natural, integrat in viata de zi cu zi.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> Piata de comunicare prin definitie este o piata competitiva, o piata in care oamenii

Sper sa vad ca agentiile de PR au scapat de ciocane

Sper sa vad ca agentiile de PR au scapat de ciocane

Hortensia Nastase, Managing Partner, GolinHarris Bucuresti, isi doreste ca succesul unei idei sa nu mai fie masurat dupa dimensiunea sau numarul articolelor, ci mai degraba dupa ambitie, provocare si impact asupra perceptiilor. Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?Exista pareri divergente despre creativitate in PR. Unii spun ca, de exemplu intr-un festival, “creative ideas” si “product ideas” nu

Festivalurile de creativitate misca lucrurile inainte!

Festivalurile de creativitate misca lucrurile inainte!

<p> Om de strategie media, Claudia Chirilescu, Director General al Spoon Media, cauta in lucrarile pe care le va juriza la ADC*RO Awards valoarea sensului pe care-l capata in relatia dintre produse si consumatori.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> Creativitatea si strategia sunt cele doua atribute esentiale