Corina Barladeanu, General Manager, 2activePR

Corina Barladeanu, General Manager, 2activePR

  A facut parte din echipa de manageri care au acceptat provocarea piscinei Biz si in urma cu 15 ani, asa ca am profitat de ocazie sa aflam cum i s-a schimbat viata profesionala in tot acest timp. In iulie 2001, Corina Barladeanu avea 25 de ani, se afla deja in anul doi de functionare a 2activePR si semnase cu

Zilele Prieteniei Bergenbier, la a treia editie

Zilele Prieteniei Bergenbier, la a treia editie

Weekend-ul acesta, in Piata Constitutiei, pe 4 si 5 iulie, are loc cea de-a treia editie a Zilelor Prieteniei Bergenbier. Bucurestiul este cel care deschide turneul Zilele Prieteniei Bergenbier 2015, urmat de Iasi, Cluj-Napoca, Brasov, Craiova si Constanta. Pe 4 iulie, in Piata Constitutiei, pe scena vor urca Vita de Vie, Suie Paparude, C.T.C., E.M.I.L., Arashai si Space Needle, iar

Sfarsitul managementului la intamplare

Sfarsitul managementului la intamplare

Cati dintre oamenii cu care lucram au functia de “Director de Comunicare” sau “Manager de Comunicare”? Trebuie sa fie sute, daca nu chiar mii.Eufuismul aici, desigur, consta in faptul ca toata comunicarea poate fi “gestionata” sau “directionata” in aceasta era a disponibilitatii totale, vaste si imediate a informatiilor. In mod cert, asta nu se poate. Daca Reputatia este suma tuturor

Castigatorii ADC*RO Awards 2013

Castigatorii ADC*RO Awards 2013

<p> In cadrul galei <a href=”http://www.adcromania.ro”>ADC*RO Awards 2013</a>, care a avut loc pe 2 decembrie, la ArCuB, au fost premiate cele mai creative campanii din Romania din ultimul an.</p> <p>  </p> <p> Cele mai premiate campanii ale serii au fost: “Why Don't You Come Over?”, GMP Advertising pentru Gandul.info, care a castigat 6 premii, printre care trofeul de argint la

Autenticitatea inspira

Autenticitatea inspira

<p> Factorul pe care mizeaza cel mai mult Corina Birladeanu, General Manager al agentiei 2active PR, in orice competitie de comunicare este autenticitatea.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?</strong></p> <p> Industria comunicarii este una creativa prin excelenta, iar asta de multe ori creeaza circumstantele potrivite pentru a reusi. Obiectivele impuse prin exigenta clientilor nostri

Corina Barladeanu: 10% din veniturile noastre provin din digital

Corina Barladeanu: 10% din veniturile noastre provin din digital

<p> Anul trecut 2activePR a realizat o cifra de afaceri de aproape un milion de euro, cu aproximativ 20% mai mare fata de 2010. Pe ce s-a bazat cresterea si care sunt ariile pe care mizeaza agentia infiintata in urma cu 12 ani de Corina Barladeanu?</p> <p>  </p> <p> <strong>V-ati asteptat la cresterea cifrei de afaceri in 2011?  </strong></p> <p>

Omul de PR devine comunicator

Omul de PR devine comunicator

<p> <br /> <strong>Corina Barladeanu este General Manager al 2activePR</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> Nu. PR-ul nu moare, se reinventeaza. De fapt, trece la urmatorul nivel. Dialogul pe care relatiile publice il includ in definitia sa va deveni regula comunicarii intre o companie si clientii sai. Implicatiile sunt vaste si presupun intr-adevar remodelarea industriei de comunicare.</p>