Finanțe BizRemote by certSIGN Stiri

Banking cu BT: la distanță și în starea de alertă

15 mai 2020 2 min

Banking cu BT: la distanță și în starea de alertă

Reading Time: 2 minute

Banca Transilvania își îndeamnă clienții să fie responsabili, pentru sănătatea lor și a celorlalți și să vină la bancă doar pentru operațiuni urgente și care nu pot fi efectuate online. “Deși am trecut de la starea de urgență la starea de alertă, lupta împotriva COVID-19 continuă, iar măsurile de prevenție ne ajută să scurtăm perioada de revenire la normalitate”, arată BT, într-un comunicat de presă.

  1. Menținem standardele de siguranță:
  • Persoanele care vin la bancă trebuie să țină cont de următoarele aspecte: în unitate, numărul de clienți trebuie să fie egal cu numărul de angajați BT; la intrarea în agenție/sucursala BT este obligatorie atât purtarea măștii, cât și dezinfectarea mâinilor; distanța dintre clienți, respectiv clienți – angajați trebuie să fie de minim 2 m;
  • Colegii noștri poartă mască pentru a se proteja și a-i proteja pe ceilalți.
  1. Peste 400 de sucursale și agenții BT sunt deschise:
  • Programul este de luni până vineri, în intervalul 9.00 – 16.00; intre 13.00 și 13.30 avem pauză pentru dezinfectare;
  • Detalii despre adresele sediilor băncii pot fi consultate aici.
  1. Produsele și serviciile pot fi accesate online sau prin intermediul unităților băncii, însă încurajam, în continuare, bankingul de la distanță:
  • Soluțiile de online banking sunt prezentate online, pe pagina BT Help – de la banking prin telefon, chatboti (asistenți virtuali), la bancomatele multifuncționale.
  1. Timpul de așteptare la call center, prezentat pe siteul băncii:
  • Persoanele care doresc să apeleze pentru asistență la Call Center BT (0264 30 80 28) pot consulta, pe site, pe pagina BT Help, timpul de așteptare. Alternativa este emailul, contact@btrl.ro
  1. Cum se poate afla stadiul cererii amânării ratelor:
  • Prin asistentul virtual (chatbotul) Ino, pe siteul băncii, în homepage, prin aplicația BT Visual Help (0264 308 000) sau prin colegii de la Call Center (0264 30 80 28, contact@btrl.ro);
  • Pentru cei care doresc să afle dobândă cumulată și rata lunară după perioada de amânare a creditelor pot accesa acest simulator.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: