MarComm

Bergenbier S.A. lansează campania „SloMo la volan”

Reading Time: 2 minute

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, lansează campania „SloMo la volan”, un proiect complex de educare și promovare a comportamentelor responsabile în rândul șoferilor.

Alături de fostul pilot de raliuri Titi Aur, campania reiterează toleranța zero pentru alcool la volan, cât și educarea publicului, prin pastile audio ce au ca temă reflexele șoferilor. Umbrela campaniei este platforma digitală slomolavolan.ro, acolo unde publicul va descoperi nouă episoade cu recomandări de conducere defensivă. De asemenea, platforma are și o componentă interactivă, unde vizitatorii pot înregistra mesaje audio date cu încetinitorul, o simulare a reflexelor de vorbire atunci când consumă alcool.

„Pentru noi, pilonul de consum responsabil este esențial în strategia brand-urilor pe care le avem în portofoliu, iar prin noul proiect lansat ne dorim să readucem în spațiul public discuția despre reflexe la volan. Ne bucurăm să îl avem partener în acest demers pe expertul în conducere defensivă Titi Aur, alături de care am construit un modul de episoade audio informative, disponibile pe platforma slomolavolan.ro. Suntem o companie ce are toleranță zero pentru alcool la volan, iar lansarea acestei campanii întărește angajamentul nostru în această direcție”, a punctat Bogdan Jianu, Director Interim de Marketing Bergenbier S.A.  

Producătorul are în portofoliu nouă sortimente non-alcoolice, iar Bergenbier Fără Alcool este lider în segmentul său.

„Ne bucurăm să pornim acest demers de conștientizare a reflexelor și de reiterare a toleranței zero pentru alcool la volan. Campaniile pe care le construim au mereu în vedere componenta de responsabilitate, iar SloMo la volan este un proiect complex, la care am lucrat în echipă și alături de un partener profesionist, așa cum este Titi Aur”, a completat Elena Ion-Bălescu, Brand Manager Bergenbier.

„Când bei alcool și te urci la volan, nu doar viața ta este în pericol, ci și a pasagerilor tăi și a celorlalți participanți la trafic. Responsabilizarea șoferilor în acest sens este una dintre temele importante pe care le-am abordat de-a lungul anilor. De aceea mă bucur că am ocazia să colaborez cu Bergenbier S.A. în această campanie, oferind informații și sfaturi din experiența mea, care sper că le vor fi de folos șoferilor”, a punctat Titi Aur.

Campania „SloMo la volan” este disponibilă pe canalele oficiale Bergenbier S.A., în online pe platforma slomolavolan.ro și în radio, la stația Kiss FM.

Romanita Oprea

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

2 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

2 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

3 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

3 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

3 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

3 ore ago