Companii

Bergenbier lansează Praha, o bere creată de berarii Staropramen

Reading Time: 2 minute

Bergenbier, parte a grupului Molson Coors, își măreşte portofoliul cu noua bere Praha, creată de celebrii maeștri de bere Staropramen.

Vasta experiență și bogata moștenire în fabricarea berii Staropramen diferențiază Praha, noua bere Pilsner Lager, printr-o combinație unică de gust bogat, aromă îndrăzneață și senzație de lejeritate. Inspirat din efervescența orașului Praga, noul sortiment de bere premium va fi disponibil în România începând cu luna februarie.

„Marcăm un moment important cu prima lansare din 2022: extinderea și consolidarea portofoliului premium Bergenbier S.A. Mixul echilibrat dintre gustul bogat și senzația de lejeritate, precum și valorile noului brand, ne aduc convingerea că Praha răspunde tendinței consumatorilor români de a se îndrepta spre beri premium, cu personalitate, pe care le consumă în mod responsabil. În plus, succesul pe care Praha îl are în celelalte țări europene din grupul Molson Coors, demonstrează calitatea acestei beri premium”, punctează Mihai Voicu, General Manager Bergenbier.

Rețeta berii Praha a fost inspirată din cea a maestrului berar Michael Trnka, care a petrecut 28 de ani la Staropramen, la sfârșitul secolului al XIX-lea. Deși stilurile tari de bere erau populare în acea perioadă, Trnka a fost un vizionar și a ales să se aventureze în afara teritoriului clasic, a tehnicilor tradiționale de fabricare, în căutarea unei beri pline de aromă, dar netedă ca gust. Berea creată de el a fost un omagiu adus moștenirii berii din Cehia pe care a adus-o, totodată, într-o epocă modernă. A reușit ceea ce alții considerau imposibil până atunci: o bere bogată în gust, dar cu o senzație de lejeritate.

Pe baza acestei rețete din trecut, maeștrii de bere Staropramen de astăzi au creat Praha, o bere modernă, cu gust bogat, aromă îndrăzneață și senzație de lejeritate, care vorbește despre orașul Praga și despre diferitele sale influențe, propunând totodată o versiune diferită și îndrăzneață pe piața premium din România.

„Suntem fericiți și mândri de extinderea portofoliului de beri premium cu noul brand Praha, creat de maeștrii berari Staropramen: o bere cu gust bogat, dar și senzație de lejeritate, ce inspiră și satisface nevoile noilor generații de consumatori adulți. Aceștia sunt în căutare de idei îndrăznețe, profiluri diferite de mărci, creative și interesante, care reflectă valorile lor de zi cu zi și, în același timp, le oferă savoarea deplină a unei beri premium de înaltă calitate. Praha este alături de acești consumatori adulți, reunind efervescența orașului Praga cu lejeritatea unui pilsner lager”, explică Teodora Agafiței, Director de Marketing Bergenbier

Praha va fi disponibilă în România în magazinele off-trade și on-trade începând din luna februarie, în doze de aluminiu de 0,5l și sticle de 0,33l.

Ovidiu Neagoe

View Comments

  • Salutare
    Am scanat la cora pantelimon cartea de identitate dar nu am primit doza .
    Cum trebuie sa procedez mai departe ?!

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

11 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

12 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

12 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

12 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

12 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

13 ore ago