Stiri

Biofarm țintește o cifră de afaceri în creștere cu 17% în 2023

Reading Time: 2 minute

Biofarm, unul dintre cei mai importanți producători de medicamente din România, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de aproximativ 325 milioane lei, ceea ce reprezintă o creștere cu 17%, comparativ cu anul trecut. De asemenea EBITDA estimată pentru acest an este de 105 milioane lei, cu 16% mai mult față de anul trecut. În plus, Biofarm estimează pentru acest an un profit cu 6% mai mare comparativ cu anul precedent.


„În anul 2022, piața farmaceutică a întâmpinat provocări semnificative din cauza creșterii prețurilor la energie și materii prime, precum și din lipsa unor produse pentru tratamentul simptomelor de răceală și gripă. Chiar și în aceste condiții am înregistrat rezultate foarte bune si am reușit să asigurăm stocurile necesare și să contribuim la acoperirea deficitului de produse de răceală și gripă prin gestionarea eficientă a producției și distribuției. Pentru anul 2023, ne-am propus să ne consolidăm poziția în piață și avem setate obiective de creștere constantă a cifrei de afaceri într-un ritm accelerat, ca urmare a dezvoltării portofoliului prin extensii de linie sau lansări de produse noi, a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.


Având în vedere direcția pe termen lung, compania acordă o importanță deosebită centrului său de dezvoltare a produselor noi, care va juca un rol vital în implementarea planurilor pentru următorii ani. Dezvoltarea continuă a unor produse noi și revoluționare reprezintă unul dintre pilonii de creștere cheie ai Biofarm, care va consolida poziția de top a companiei în industria farmaceutică.


Compania Biofarm este unul dintre cei mai importanți jucători din industria farmaceutică locală, în categoria Consumer Healthcare (CHC) aflându-se, în anul 2022, pe locul 3 din punct de vedere volumic.
Portofoliul Biofarm acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare (digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos, multivitamine), și este lider de piață volumic în categoriile de referință a nouă dintre brandurile sale: Colebil, Triferment, Bixtonim Soluție, Carmol, Sennalax, Extravalerianic, Carbocit, Biofen Extra, Cavit Junior.


Biofarm a investit peste 44 de milioane de euro până în prezent într-una dintre cele mai moderne fabrici de medicamente din România, care se întinde pe o suprafață impresionantă de peste 10.000 de metri pătrați și are patru fluxuri de producție, specializate în comprimate, comprimate filmate, drajeuri, capsule moi, soluții și siropuri. Această fabrică ultramodernă reprezintă un element cheie în atingerea obiectivelor strategice ale companiei, care includ dezvoltarea portofoliului prin extensii de linie și lansarea de produse noi.


Biofarm este dedicată furnizării de produse de înaltă calitate, iar această unitate de producție îi permite să își consolideze poziția pe piață și să își extindă activitatea în noi teritorii.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

9 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

10 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

10 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

10 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

10 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

11 ore ago