Stiri

Bitdefender extinde parteneriatul cu Ferrari

Reading Time: 2 minute

Bitdefender, partener al echipei Ferrari, a dezvăluit noutățile pentru sezonul 2024 ale parteneriatului cu echipa de Formula 1. Noile elemente includ o amplasare mai bună a logo-ului Bitdefender și a simbolului de brand pe căștile piloților Scuderia Ferrari și pe tricourile oficiale atât ale celor doi piloți, cât și ale șefului echipei.

Vizibilitate sporită

În 2024, parteneriatul dintre Bitdefender și Scuderia Ferrari va integra, de asemenea, evenimente private cu piloții și membrii echipei tehnice, tururi rapide pe circuitul Fiorano din Italia, vizite ale fabricii, acces la boxe și alte activități exclusive de marketing.  

Suntem încântați să marcăm debutul noului sezon alături de partenerii noștri de la Scuderia Ferrari. Fanii vor observa de acum o vizibilitate sporită a brandului Bitdefender pe elementele de siguranță critice menite să protejeze piloții: costumele, casca și dispozitivul halo de pe monopost. În urma extinderii parteneriatului nostru cu Ferrari în mai 2023, când soluțiile Bitdefender au fost integrate în operațiunile de securitate ale companiei, am ajustat modul în care logo-ul nostru este amplasat pe aceste elemente pentru a sublinia dedicarea noastră în a proteja datele clienților și a le câștiga încrederea în lupta continuă împotriva criminalității cibernetice”, spune Florin Talpeș, CEO și cofondator al Bitdefender.  

Securizarea sistemelor

În 2023, Bitdefender a extins parteneriatul cu Ferrari, furnizând soluția Bitdefender Advanced Threat Intelligence pentru operațiunile de securitate informatică de la nivel global ale companiei. Ferrari S.p.A. a integrat Bitdefender Advanced Threat Intelligence în centrul său de operațiuni de Securitate (SOC) pentru a ajuta analiștii în securitate informatică de la Ferrari să valideze și să trieze mai rapid alertele, să îmbunătățească capabilitățile de threat hunting și de răspuns la incidente de securitate informatică.  

În septembrie 2022, Bitdefender a anunțat un parteneriat multianual cu Ferrari S.p.A., pentru a deveni partener al echipei Scuderia Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1.

Alex Rădescu

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

11 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

12 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

12 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

12 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

12 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

13 ore ago