BizRemote by certSIGN Stiri

BizRemote: Allview livrează doar din online, schimbă regulile la service și încurajează lucrul de acasă

17 mart. 2020 < 1 min

BizRemote: Allview livrează doar din online, schimbă regulile la service și încurajează lucrul de acasă

Reading Time: < 1 minut

Conducerea Allview, companie românească producătoare de smartphone-uri, tablete și smart TV-uri, a decis suspendarea activității cu publicul al magazinului propriu din Brașov până pe 31 martie 2020, cu posibilitatea de modificare.

Pentru a reduce amenințarea COVID-19 asupra sănătății angajaților, compania a încurajat desfășurarea activității de acasă în cadrul departamentelor unde este posibil acest lucru.

Compania a distribuit igienizatoare de mână în toate birourile proprii, personalul din departamentul logistică a fost instruit suplimentar cu privire la utilizarea obligatorie a măștilor și mănușilor de protecție, iar spațiile de birouri sunt dezinfectate zilnic.

„În spiritul prevenției și pentru minimizarea riscurilor, echipa Allview va adapta măsurile luate, zilnic, în funcție de evoluția situației din România”, se arată într-un comunicat al Allview.

Magazinul online Allview.ro funcționează normal, iar termenul de livrare va rămâne neschimbat. Pe partea de service, produsele nu vor mai putea predate direct companiei, fiind direcționate prin curier direct către service-ul partener Diangi. Acesta a închis la rândul său recepția fizică și colectează device-uri doar prin intermediul companiilor de curierat, printr-un protocol specific.

Pe lângă măsurile de igienizare internă, Diangi a adaptat fluxul operațional interdepartamental ca să poată asigura continuitatea furnizării serviciilor la același nivel de calitate chiar și în eventualitatea unui impact negativ ce ar putea fi generat de actuala conjunctură.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: