fbpx
BizRemote Finanțe Stiri

BizRemote: Asirom – primul serviciu de hotline medical din România3 min

25/03/2020 3 min read

author:

BizRemote: Asirom – primul serviciu de hotline medical din România3 min

Reading Time: 3 minute

ASIROM VIG anunță lansarea primului serviciu de hotline medical, un beneficiu care poate fi atașat la asigurarea de sănătate corporate și înseamnă, pe scurt, asistență medicală online și telefonică, ușor accesibilă de oriunde și oricând.

Hotline-ul medical vine în ajutorul celor care au nevoie de sfatul unui medic sau specialist. Beneficiul este disponibil pentru asigurările medicale corporate și sunt disponibile 13 specialități medicale, 24h din 7, arată asigurătorul, într-un comunicat de presă.

Hotline-ul medical este oferit prin intermediul unui parteneriat cu Telios, primul jucător de pe piața telemedicinii din România, și se găsește exclusiv la Asirom. Pentru accesarea serviciilor, asigurații au la dispoziție două modalități: online sau  telefonic. Pașii sunt simpli: se înregistrează, spun ce problemă medicală au și sunt puși în legătură cu un medic sau specialist (în funcție de nevoia pe care o au), primesc sfatul de care au nevoie și pot rămâne în contact cu specialistul.

În cazul accesării telefonice, se va intra în legătură cu un medic și se pot accesa 2 specialități medicale: medicină generală și pediatrie. Pentru cei care accesează serviciul online, sunt disponibile 13 specialități medicale, disponibile non-stop: medicină generală, pediatrie, cardiologie, stomatologie, ginecologie, dermatologie, kinetoterapie, psihiatrie, psihiatrie pediatrică, farmacie, fitness, nutriție și psihologie.

„ Asirom își va sprijini clienții corporate care activează în industria de retail pe toată această perioadă oferindu-le serviciul de Hotline Medical. Ei se expun constant riscurilor mergând la muncă pentru binele comunității și astfel vor putea beneficia rapid de îndrumări medicale. Serviciul de Hotline Medical va oferi acces la informații si sfaturi medicale sau de specialitate, simplu, rapid si sigur, atât de util în vremurile acestea”, a declarat Cristian Ionescu, Președinte al Directoratului Asirom VIG

Noul beneficiu poate fi adăugat cu polițelor de sănătate corporate și se va dovedi extrem de util, mai ales în contextul actual, în care este preferabil să se evite spațiile publice și să se stea acasă. Astfel asigurații corporate beneficiază de îndrumare medicală fără efort, rapid și fără să-și riște sănătatea. Mai mult decât atât, Telios oferă și serviciul de „Second Opinion”, pentru care colaborează cu compania de telemedicină eDocAmerica din Statele Unite. Și în această situație se oferă monitorizarea pacientului până la obținerea rezultatului final.

În plus, un studiu efectuat de Telios arată că 70% dintre vizitele medicale pot fi rezolvate prin hotline medical. Astfel că asigurații Asirom VIG vor putea evita contactul uman în această perioadă și, în același timp, vor primi asistența sau sfaturile medicale de care au nevoie. Asta în contextul în care (în afara pandemiei) 85% dintre români amână vizita la medic, motivele principale fiind timpul prea mare petrecut în sălile de așteptare, costul prea mare sau speranța că problema se va rezolva de la sine, arată același studiu.

În procesul de digitalizare și modernizare a serviciilor, Asirom a sprijinit excelența românească: a lucrat cu UiPath, Fintech OS și Druid, acțiune care a continuat și prin partenerierea cu Telios, o companie fondată în România, de antreprenori români și americani, cu o viziune modernă. Aceștia au identificat o nevoie pe piața românească și au implementat know-how-ul dobândit în Statele Unite, unde peste 80% dintre companii oferă angajaților acces la serviciul de hotline medical.Asigurarea de sănătate corporate de la Asirom cuprinde o gamă largă de servicii și beneficii, de la consultații medicale și servicii stomatologice până la spitalizare și intervenții chirurgicale, atât în spitalele private, cât și în cele de stat.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *