BizRemote by certSIGN

BizRemote: JTI a redus călătoriile, a limitat evenimentele și se lucrează de acasă

13/03/2020 2 min read

BizRemote: JTI a redus călătoriile, a limitat evenimentele și se lucrează de acasă

Reading Time: 2 minute

În cadrul JTI exista deja opțiunea lucrului de acasă, pentru perioade determinate sau în anumite situații. În condițiile închiderii temporare a școlilor și a grădinițelor, a fost extinsă perioada în care se poate lucra de acasă, pentru a-i sprijini pe părinți. De asemenea, cei care au decis să se auto-izoleze pot lucra de acasă. Deciziile se iau de la caz la caz, iar situația este în continuă evoluție. JTI avea deja implementată o metodologie de lucru remote.

Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications JTI Romania, Moldova si Bulgaria, ne detaliză care au fost măsurile luate de companie pentru a preveni răspândirea COVID-19.

Primele măsuri de prevenție

Pentru protecția angajaților, conducerea JTI Romania a decis reducerea călătoriilor de afaceri interne și externe doar la cele absolut necesare, precum și limitarea evenimentelor interne sau a întâlnirilor cu partenerii de afaceri la sediile JTI sau în afara acestora.

Totodată, pentru a evita deplasarea cu mijloacele de transport în comun la ore de vârf, angajații au posibilitatea să-și înceapă ziua de lucru cu două ore mai devreme sau mai târziu și să termine cu două ore mai devreme / mai târziu.

Nu în ultimul rând, igiena este prima măsură de prevenție pe care o putem lua, mai ales la nivel individual. Munca într-o organizație mare ne-a învățat că la baza oricărei acțiuni eficiente stă responsabilitatea fiecăruia. În sediile companiei au fost dintotdeauna la dispoziția angajaților săpun și dezinfectanți.

Business la nivel normal

În momentul de față, business-ul se desfășoară normal, dar ne vom adapta în funcție de dezvoltările viitoare.

Iar ca orice companie mare, avem puse la punct planuri de continuitate. Aceste planuri se vor adapta în funcție de desfășurarea evenimentelor și deciziile autorităților.

Standardele de securitate și GDPR în cazul angajaților care lucrează de acasă

Utilizăm laptop-urile companiei, iar fiecare angajat are de respectat o procedură strictă de securitate în momentul conectării de acasă la rețeaua corporației. Aceste proceduri asigură respectarea standardelor de securitate și GDPR pentru datele și informațiile cu care operăm.

Impactul economic

Este prea devreme pentru a fi estimat un impact, dat fiind că în România îngrijorarea provocată de coronavirus e de dată recentă, iar situația e în continuă schimbare.

Legat de cum se vede restul anului, Gilda Lazăr a spus că în acest moment, sunt multe necunoscute de luat în calcul. Vom continua să analizăm pe măsură ce vor apărea noi date și să acționăm în consecință.

 

Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă