Antreprenori by eMAG Companii

Brandul românesc 5 to go se extinde în Franța în parteneriat cu Donuterie

7 iun. 2021 2 min

Brandul românesc 5 to go se extinde în Franța în parteneriat cu Donuterie

Reading Time: 2 minute

Prima unitate internațională 5 to go s-a deschis pe 3 iunie, în Franța, la Paris, în cadrul unui parteneriat cu Donuterie, afacerea ce deține în acest moment 17 locații la nivel național și alte 7 în Europa (Franța, Belgia și Marea Britanie). Urmează încă 4 deschideri, deja planificate în Le Havre, Le Mans, Bruges și o nouă unitate la Paris.

Sub denumirea 5 to go Coffee Corner, conceptul acestor unități se bazează tot pe simplitate, oferind produse la preț fix, abordat progresiv de la 1 euro și până la 5 euro.

5 to go Coffee Corner

Planurile de extindere sunt însă doar la început de drum. În a doua jumătate a anului, 5 to go începe extinderea în Franța printr-o master franciză cu planuri de dezvoltare mai ales în orașele medii și mici ca număr de populație, cu un obiectiv de deschidere a 10 unități în primul an.

În luna iulie, 5 to go va deschide în Marea Britanie, la Londra, alături de Donuterie un 5 to go Coffee Corner. Și aici, planul de extindere vizează dezvoltarea unei master francize, alături de un partener local, până la final de 2021.

„Parteneriatul cu Donuterie creează premise de dezvoltare comună, cu impact pozitiv asupra performanțelor de vânzări. Prin introducerea 5 to go Coffee Corner estimăm o creștere a cifrei de afaceri între 20% și 30% pe unitate, cu obiectivul de a ajunge la o cotă egală de vânzări între cafea și donuts, așa cum se întâmplă în marile lanțuri internaționale asemănătoare ca model de business. Asocierea între 5 to go și Donuterie nu este întâmplătoare. Statistic, cel mai bine vândut produs asociat cu cafeaua este donuts, iar acest parteneriat ne va ajuta să consolidăm afacerea prin crearea de oportunități de consum adiacente.”

Radu Savopol, co-fondator 5 to go

Prima deschidere internațională în Franța este un pas important pentru lanțul 5 to go, cunoscut fiind faptul că sistemul de franciză din această țară este al doilea cel mai mare din lume, iar 10% din PIB provine din afaceri în sistem de franciză.

„Am început colaborarea cu 5 to go acum un an și jumătate și am ajuns la peste 100 de unități în care suntem parteneri. Am descoperit în acest timp sinergii la nivel de produse, dar și de viziune. Am făcut acest pas internațional sigur fiind că putem replica succesul național, de această dată la scară europeană.”

Dan Olteanu, fondator Donuterie

5 to go a câștigat acum 2 ani argintul în cadrul galei The European Coffee Award la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est, în competiție directă cu mari lanțuri internaționale cu tradiție. La finalul anului 2020, compania a primit Premiul Special al Juriului IREF pentru ”European Concept Award”.

Radu Savopol și Lucian Bădilă au fondat 5 to go în 2015, iar în prezent brandul a depășit pragul de 250 de locații, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză de profil din România.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: