fbpx
BizRemote

BizRemote: Peste 50% din angajații CEZ muncesc de la distanță3 min

05/04/2020 2 min read

author:

BizRemote: Peste 50% din angajații CEZ muncesc de la distanță3 min

Reading Time: 2 minute

CEZ România s-a preocupat în principal de continuitatea alimentării cu energie electrică, grija față de angajați, parteneri și de comunitatea locală în contextul pandemiei de COVID-19, a declarat Ondrej Safar, Country Manager CEZ România, pentru Biz.

“Situația actuală este un moment de maximă responsabilitate pentru toți liderii mediului de afaceri. Ne-a reașezat prioritățile, ne-a mobilizat să acționăm rapid, să ne adaptăm, să îmbinăm expertiza cu avantajele puse la dispoziție de noile tehnologii, să analizăm riscurile și să luptăm pentru a le reduce la minimum”, arată Ondrej Safar.

Primul caz confirmat de COVID-19 la nivel național a fost în aria operațională a CEZ România, iar compania s-a mobilizat rapid pentru a asigura condiții optime de protecție pentru angajați, clienți și consumatori. Iată principalele măsuri luate de companie:

  • A fost primul furnizor, respectiv distribuitor de energie electrică care a suspendat activitatea centrelor de relaţii cu clienţii/ consumatorii;
  • Peste 50% din totalul angajaților Grupului CEZ în România muncesc de la distanță şi cei care lucrează pe teren sau doar de la birou beneficiază de un mediu sigur;
  • Operaţiunile de dezinfectare a birourilor și autovehiculelor au fost intensificate şi s-au asigurat permanent cantităţile necesare de soluţii dezinfectante în toate unităţile companiei. Nimeni, în afara unor angajaţi desemnaţi, nu poate intra în sediile CEZ România, iar în cazul echipelor operative, acestea sunt complet echipate şi instruite să lucreze în condiţii de siguranţă;
  • Echipele operative au fost instruite cu privire la implementarea măsurilor suplimentare de protecţie şi compania este în contact permanent cu autorităţile publice locale și centrale pentru a pune în aplicare procedurile de intervenție în condiții speciale;
  • În relația cu partenerii noștri de afaceri, s-au redus semnificativ potenţialele daune din întregul lanţ de activitate, adaptând și realocând angajamentele contractuale, astfel încât drepturile să nu fie afectate pe termen scurt, mediu și lung:
  • Reprezentanți ai companiei sunt membri activi ai tuturor comitetelor de urgență la nivel local și compania pune în practică imediat toate măsurile de prevenție a contagiunii, dar și pentru asigurarea alimentării cu energie electrică a tuturor punctelor critice (unități medicale, locații în izolare sau carantină etc.);
  • CEZ România comunică permanent cu angajații pentru a menține funcționalitatea și continuitatea activității în noile condiții de lucru;
  • Compania a gândit și implementat programe educaționale pentru copiii angajaților, pentru a le oferi alternative de educație pe perioada suspendării cursurilor: acces la documentare online, webinarii pe diferite teme (învățare online, leadership, public speaking, tehnici de vânzări, eficiență energetică);
  • CEZ va implementa un program consolidat de responsabilitate socială, prin care să sprijine atât comunitatea locală, cât şi cea de business. Acestea vizează segmentele de populație și de afaceri direct afectate de contextul epidemiologic actual;
  • Specialiştii furnizorului de energie electrică şi gaze naturale menţin un dialog permanent cu clienţii business din portofoliu și oferă consultantă pentru reducerea efectelor negative.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *