fbpx
BizRemote Stiri Tech

BizRemote: Toții angajații ING Tech România lucrează de acasă2 min

13/03/2020 < 1 min read

BizRemote: Toții angajații ING Tech România lucrează de acasă2 min

Reading Time: < 1 minut

Toți cei 850 angajați ING Tech România lucrează de acasă, măsură luată din 11 marte, ziua următoare confirmarii cazului de corona-virus. Birourile companiei au fost închise și au trecut printr-un proces de igienizare și dezinfecție iar cazul depistat în companie este asimptomatic și spitalizat, așteptând  o nouă testare.

Pe de altă parte, înainte de descoperirea cazului testat pozitiv in companie, ING Tech a implementat o serie de masuri preventive cu privire la călătorii (interzicerea și limitarea călătoriilor în anumite zone în funcție de gradul de risc declarat de autorități); lucru de acasă (a solicitat celor care aveau simptome de gripă sau care au călătorit în zonele afectate să rămână acasă și a permis lucrul de acasă tuturor celor care își doreau să reducă riscul de contact); igienă (a implementat măsuri suplimentare de igienă pentru zona de lucru și pentru uz individual).

“Am extins perioada de lucru de acasă până la, cel puțin 23 martie, data la care se respectă termenul de 14 zile de la ultima zi în care cazul depistat a fost prezent in sediul companiei. Împreună cu autoritățile, vom urmări evoluția și vom lua deciziile cu privire la lucru de acasă, pas cu pas, în funcție de evoluția situației în companie și în București”, ne-au precizat oficialii companiei.

În ceea ce privește metoda de lucru remote, procedura este “implementată și testată în ING de câțiva ani. Urmăm o procedură tehnică care este testată la nivel global în ING și care ține cont de standardele de securitate și de protecție a datelor aflate în vigoare.”, au declarat reprezentanții companiei.

Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *