Black Friday 2025: Tranzacții de 591 mil. lei până la ora 17:30, prin PayU GPO România
Reading Time: 2 minuteUPDATE ORA 17:30
- Total volume procesate cu succes: peste 591 milioane lei
- Total tranzacții: peste 1 milion, din care 67% plată cu un click
- Top 3 cele mai mari tranzacții: 85.059 lei (ora 14:30), 65.779 lei (ora 15:40), 65.269 lei (ora 12:17)
- Coșul mediu de cumpărături: 568 lei, de circa 3 ori mai mare decât într-o zi obișnuită
- Coșul mediu de cumpărături în rate: 943 lei, aproape dublu față de o zi normală
- Top categorii de produse achiziționate: Cosmetice, FMCG (produse de băcănie, alimente neperisabile), produse pentru copii, IT&C, home & deco
- Minutul de aur: aproximativ 11.000 de tranzacții
UPDATE ORA 14:10
- Total volume procesate cu succes: 514 milioane lei
- Total tranzacții: circa 889.000, din care circa 70% plată cu un click
- Top 3 cele mai mari tranzacții: 65.269 lei (ora 12:17), 50.076 lei (ora 9:02), 49.788 lei (ora 9:49)
- Coșul mediu de cumpărături: 580 lei, de circa 3 ori mai mare decât într-o zi obișnuită
- Coșul mediu de cumpărături în rate: 950 lei, aproape dublu față de o zi normală
- Top categorii de produse achiziționate: Cosmetice, FMCG (produse de băcănie, alimente neperisabile), produse pentru copii, IT&C, home & deco
De Black Friday, până la ora 9:00, PayU GPO România raportează că s-au realizat circa 245.000 de tranzacții, din care 68% plată cu un click. Totalul volumelor procesate cu succes a fost de 168 de milioane de lei.
Coșul mediu de cumpărături a fost de 690 de lei, de peste 3 ori mai mare decât într-o zi obișnuită, în timp ce coșul mediu de cumpărături în rate a fost de 1.178 de lei, de două ori mai mare decât într-o zi obișnuită.
PayU GPO România organizează și anul acesta, de Black Friday, un eveniment live, maraton, transmis pe Facebook & Youtube, în care analizează toate trendurile, statisticile și comportamentul consumatorilor din perspectiva plăților, alături de 20 experți invitați, din domenii cheie ale ecosistemului de e-commerce din România. Evenimentul poate fi urmărit în direct, pe Facebook sau pe YouTube.
Top tranzacții și categorii de Black Friday
Top 3 cele mai mari tranzacții au fost de 45.951 de lei (ora 8:47), 35.444 de lei (ora 8:43), repectiv 34.570 de lei (ora 8:46).
Topul categorilor de produse achiziționate: Cosmetice, FMCG (produse de băcănie, alimente neperisabile), produse pentru copii, IT&C.
PayU GPO România face parte din grupul global PayU GPO care operează în peste 40 de țări. Compania oferă comercianților soluții complete de plată și acces integrat la piețe internaționale din întreaga lume. Printre clienții săi strategici se numără eMAG, Altex, FashionDays, Flanco, Orange și Vodafone.
Ilustrație: 413338070 © Adrian Vidal | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


