Stiri Special

BrandRo 2019. Cele mai puternice 100 de branduri românești

26 sept. 2019 2 min

BrandRo 2019. Cele mai puternice 100 de branduri românești

Reading Time: 2 minute

BrandRo. Cele mai puternice 100 de branduri din România în 2019

Care sunt brandurile românești ce au găsit calea potrivită către consumatori și s-au impus în categoriile în care activează și ce tendințe noi modelează brandingul actual? Acestea vor fi temele principale ale BrandRo, eveniment care are loc miercuri, 26 septembrie, la Galeria Galateca.

În prima sesiune, Călin Clej (Head of Marketing, Capability Development & Sustainability Director Cris-Tim), Doru Rusănescu (Head of Sales & Marketing, Electric Castle) și Tudor David (Director Marketing, Farmec) vor analiza ce le lipsește brandurilor românești pentru a face pasul de la utilitate la statutul de „love brand” și ce branduri locale au cele mai mari șanse să atingă acest statut.

Cum viitorul brandurilor depinde de cei care creează deja viitorul, Paul Markovits (Vice-Președinte Marketing, URBB) și Bogdan Naumovici (Managing Partner, 23 Communication Ideas) vor aborda provocările brandingului pentru mileniali și cum se face branding digital.

BrandRO 2019
Green blank hardcover book clipping path (at ALL sizes)

În cadrul evenimentului se lansează rezultatele studiului „Cele mai puternice 100 de branduri româneşti” și cartea cu acelaşi nume, proiecte realizate de revista Biz împreună cu Unlock Market Research.

La 10 ani de la prima ediție, Top 100 cele mai puternice branduri românești vine cu o analiză complexă a evoluției mărcilor, atât a celor cu tradiție, cât și a celor mai nou intrate în preferințele românilor. De asemenea, pentru prima dată de când realizăm proiectul, venim cu o perspectivă documentată asupra felului în care Generația Z se raportează la brandurile românești.

Detalii despre speakeri și programul BrandRo 2019 găsiți pe site-ul evenimentului.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: