Brand Focus

Brandul Etic Lady’s Fashion la 25 de ani

Reading Time: 3 minute

Cum a ajuns Etic de la un magazin de 10 metri pătrați la o rețea de magazine în trei orașe din România care le oferă clientelor din România piese vestimentare în trend, dar care pot rezista în garderobă pentru mai multă vreme.

În 1999, Ana Maria Coman alături de Costin Strîmbeanu, partenerul ei de afaceri de atunci și de acum, au deschis primul lor magazin într-un spațiu de 10 metri pătrați, în care au investit propriile economii. Acum, cu 25 de ani mai târziu, sunt 6 magazine Etic și un outlet în București, un magazin în Craiova și unul în Constanța, alături de magazinul online etic.ro.

Ana Maria Coman, cofondatoare Etic

Cu o echipă de vânzări de peste 70 de persoane, multe dintre acestea cu vechime în companie, brandul Etic are o clientelă fidelă, care apreciază marca pentru diversitatea articolelor vestimentare pe care le oferă, fiind potrivite pentru diferite ocazii și momente ale zilei, calitate și versatilitate. Chiar dacă designul ținutelor Etic ține cont de tendințele de sezon sau culorile la modă, linia și croiala clasică le transformă în piese vestimentare ce pot rezista în garderobă pentru mai multă vreme.

Pe lângă piesele de bază din colecțiile sale, precum cămăși, pantaloni, fuste, rochii sau bluze, colecțiile Etic s-au diversificat în timp pentru ca astăzi să includă ținute de seară, de cocktail, colecții special create pentru anumite momente ale anului, precum sărbătorile de iarnă, dar și accesorii precum genți, curele sau eșarfe.

Materialele din care sunt confecționate articolele vestimentare Etic sunt în mare parte naturale, prietenoase cu pielea – bumbac, mătase, vâscoză, ce oferă cel mai bun confort termic vara, așa cum sunt inul și vâscoza sau căldură iarna, precum lâna și cașmirul.

Etic și sustenabil

Pe partea de design și tipare, Etic are o echipă specializată care se ocupă de alegerea și importul țesăturilor și materialelor din țări precum Italia, Grecia și Bulgaria. Tot procesul care ține de alegerea liniei pentru colecții și de alegerea materialelor este atent supravegheat de Ana Maria Coman, care se află mereu în mijlocul echipei alături de care stabilește direcțiile stilistice.

Pe partea de producție, Etic are parteneriate de lungă durată cu zeci de fabrici românești din București, Focșani, Ploiești și Pitești. Fiind vorba despre o marcă românească, este firesc ca producția să fie una locală. În plus, articolele vestimentare sunt produse într-un mod mai sustenabil, pentru că distanțele sunt considerabil mai mici comparativ cu un transport din afara țării, amprenta de carbon fiind astfel redusă.

Strategia de dezvoltare pe termen mediu și lung a mărcii rămâne una moderată, care să-i permită o creștere sănătoasă, într-un ritm constant, astfel încât Etic să continue să fie alături de clientele sale zi de zi, dar și la cele mai importante momente și evenimente, oferindu-le articole vestimentare în tendințe, versatile și de calitate.

Team

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

11 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

12 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

13 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

13 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

13 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

13 ore ago