Analize

Brandul Loredana

10 apr. 2013 2 min

Brandul Loredana

Reading Time: 2 minute

<p> <strong>Companiile doresc sa-si asocieze numele cu ea, fanii umplu salile in turnee, iar show-urile sale sunt printre cele mai cautate. Brandul Loredana a fost creat si consolidat in peste 25 de ani si inseamna talent, munca, inspiratie, inovatie, energie, rabdare, stil. Dar si bani.</strong></p> <p>  </p> <p> Este o vedeta cu un stil propriu, o aparitie unica, o longevitate de invidiat si cu un simt extraordinar al evolutiei gusturilor publicului. Loredana inseamna voce, imagine, carisma si profesionalism, dar si, dupa cum aveam sa descoperim in cursul interviurilor pentru acest cover story, un om cu picioarele pe pamant, fara ifose de vedeta. Traieste de aproape 30 de ani sub lumina stralucitoare dar deseori neinduratoare a reflectoarelor si in tot acest timp a crescut constant, ca artist, dar si ca manager al propriului brand.</p> <p>  </p> <p> Nu este usor sa fii in pielea Loredanei. Am aflat asta in timpul celor patru intalniri, strecurate printre pregatirile si spectacolele pentru cel mai recent turneu, “Loredana 2013”. Se spune ca lucrurile simple sunt cel mai greu de facut si, cand o vezi cu dezinvoltura pe scena sau la televizor, crezi ca altii au muncit ca ea sa fie acolo. Dar Loredana Groza (43 de ani) este creierul intregii sale activitati, incepand de la muzica, versuri, stil, coregrafie (chiar daca apeleaza si la colaboratori), coafuri, tinute de scena si terminand cu acordul de a-si asocia sau nu imaginea si numele cu anumite branduri. Si poate mai putin important, dar nu de neglijat, este faptul ca Loredana nu are o asistenta personala, se ocupa singura de pagina sa de Facebook si are in spate o echipa mica.</p> <p> <span style=”color:#808080;”><em>Articolul poate fi citit integral in varianta tipartia a revistei Biz nr. 246. Revista este disponibila la chioscurile indoor din retelele Inmedio, supermarketuri si in reteaua de benzinarii Agip.</em></span></p> <p> <span style=”color:#808080;”><em>Abonamentul pe un an la revista Biz este 100 RON (TVA inclus). Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la adresa gabriela.matei@revistabiz.ro</em></span></p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: