Marketing

Brățările verii vin de la Coca-Cola

Reading Time: < 1 minut

Coca-Cola România a lansat o nouă campanie promoțională construită pe o inovație la nivel de ambalaj, dezvoltată și implementată pentru prima oară în România.

Campania se desfășoară în perioada 3 aprilie – 25 iunie, iar înscrierea se poate face fie prin descărcarea aplicației CokeScan, disponibilă pentru iOS și Android, și scanarea codului de bare de pe brățară, fie prin introducerea codului de sub capac pe www.cokefest.ro.  

Cei interesați pot alege dintre cele 8 modele diferite ale brățărilor, iar premiile puse la bătaie constau în:1200 de abonamente duble la Untold, peste 200.000 de produse combo McDonald’s, peste 80 de bilete la cel mai nou festival de la mare și întâlniri cu unii dintre cei mai cool artiști ai momentului.

Propunem o inovație la nivel de ambalaj și suntem tare mândri că ideea noii campanii Coca-Cola este „made in Romania” și o implementăm aici în premieră în lume. Brățara Coca-Cola devine biletul de acces la cele mai tari experiențe din această vară”, a declarat Miruna Smeureanu, Marketing Director Coca-Cola România

Brățările sunt integrate în eticheta sticlelor Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime de 500ml și a sticlelor Coca-Cola de 750ml.

Cmpania va fi implementată în toate mediile, incluzând TV, radio, panotaj stradal și mediul online, cât și activăți de relații publice și comunicare în magazine.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

16 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago