Lidl, partener oficial al UEFA EURO 2024TM, anunță programul Lidl Kids Team, o campanie prin care peste 1.100 de copiii vor primi șansa de a însoți pe teren jucătorii de fotbal de la UEFA EURO 2024.
Începând de astăzi, 25 martie, Lidl România lansează o campanie de tip tombolă prin care părinții sau tutorii copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 10 ani (indiferent de sex, origine sau abilități fizice sau mentale) vor avea ocazia să se înscrie pentru șansa de a câștiga un loc în echipa Lidl Kids Team. Folosind aplicația Lidl Plus, părinții / tutorii trebuie doar să completeze formularele de înscriere disponibile în aplicație, câștigătorii fiind selectați aleatoriu, prin tragere la sorți, oferind astfel șanse egale tuturor participanților.
Câștigătorii tombolei, vor primi mai mult decât ocazia unică de a intra pe teren alături de jucătorii de fotbal. Lidl acoperă toate cheltuielile legate de cazare și transport la competiția UEFA EURO 2024, care are loc în Germania, atât pentru copil, cât și pentru părintele / tutorele care îl însoțește, garantând astfel șanse egale tuturor participanților, indiferent de situația financiară. De asemenea, câștigătorii vor avea parte de un itinerar plin de experiențe locale distractive și educative, înainte de a se alătura celor mai buni jucători de fotbal ai Europei, pe teren, în fața a zeci de mii de fani la un meci UEFA EURO 2024.
Turneul, care va avea loc în Germania, în perioada 14 iunie – 14 iulie 2024, va aduce la un loc cele mai bune echipe naționale de fotbal din Europa într-o competiție pentru titlul de Campioana Europeană. Cu 33 de locuri disponibile pentru rolul de însoțitor de jucător (11 pentru fiecare meci), Lidl oferă oportunitatea de a câștiga o experiență de neuitat pentru părinți și copii, pe una dintre cele mai mari scene ale fotbalului.
Fiind prezent în peste 30 de țări, Lidl a promovat întotdeauna diversitatea culturală în cadrul organizației. Prin angajamentul „Împreună la Lidl”, lansat în 2023, Consiliul de Conducere al companiei își asumă că Lidl promovează o cooperare corectă, deschisă și bazată pe încredere, în care discriminarea nu este tolerată. Corectitudinea, egalitatea de șanse și incluziunea sunt valorile care stau la baza tuturor activităților derulate de Lidl pe parcursul sezonului UEFA. Anul acesta, odată cu organizarea tombolei Lidl Kids Team, Lidl își propune să adune milioane de fani ai fotbalului pentru a sărbători turneul – acasă cu familia și prietenii sau în locuri publice dedicate vizionării meciurilor. Pentru mai multe informații, clienții sunt rugați să urmărească aplicația Lidl Plus.
Competiția Lidl Kids Team este deschisă pentru înscrieri începând de astăzi, 25 martie 2024. Câștigătorii vor fi informați de către Lidl România prin intermediul adresei de e-mail asociate contului Lidl Plus Pentru a preveni frauda, clienții sunt rugați să nu reacționeze și să nu dea curs la nicio altă formă de contact.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…