Stiri Finanțe MarComm

BRD demarează o nouă campanie de brand. Viitorul e în fiecare

15 feb. 2024 2 min

BRD demarează o nouă campanie de brand. Viitorul e în fiecare

Reading Time: 2 minute

Prin noua sa campanie de brand, BRD abordează o temă populară – investiția în viitor – dintr-un unghi special: aceasta nu mai este doar despre obiective financiare care să faciliteze achiziția unor bunuri sau servicii, ci livrează și perspectiva unei împliniri personale. Prin urmare, indiferent de achizițiile pe care urmează să le facem, creditul pe care îl accesăm pentru afacere sau planul de cheltuieli pentru cucerirea unui nou vârf (la propriu, în expediția pe munte pe care o plănuim sau la figurat, pentru noile culmi personale pe care vrem să le atingem), important e ca intențiile noastre să aibă același ”fir roșu”. Obiectivele, fie că sunt financiare sau din afara acestei sfere, trebuie să facă parte din același plan de dezvoltare personală, interioară sau profesională.

Fie că vorbim despre sport, tehnologie, artă sau educație, BRD Groupe Société Générale își dorește să fie unul dintre principalii catalizatori care accelerează potențialul din tineri și profesioniști, pentru că ei au nevoie de inspirație și de încredere ca să investească în propria devenire.

Viitorul nu este, însă, doar al tinerilor. Fiecare persoană are un potențial remarcabil și nu e niciodată prea târziu să își atingă visele și să își (re)găsească încrederea în sine. BRD susține evoluția oricui simte că este pregătit să-și ducă mai departe planurile. „Investește în viitor” înseamnă astăzi ceea ce contează cu adevărat pentru fiecare: investiția în adevăr, în curiozitate și experimente din care să învețe și alții, investiția în călătoria care te ajută să ajungi la tine, în lucruri simple.

Încă de când se numea Societatea Națională de Credit Industrial, BRD s-a concentrat pe dezvoltarea României. Timp de 60 de ani a finanțat toate marile proiecte care au contribuit la ceea ce am putea numi „revoluția industrială” a țării noastre: Transfăgărășanul, Metroul bucureștean, Complexul Hidroelectric Porțile de Fier, Combinatul Siderurgic Galați, Uzinele Dacia, Uzina de Automobile Craiova, Centrala nuclear-electrică de la Cernavodă sunt doar câteva exemple. De la revoluția industrială și antreprenorială, BRD își întărește misiunea de a constribui la (re)voluția personală. De la investiția în marile proiecte din ultimii 100 de ani, la investiția în oameni pentru următorii 100.

„Noi, cei din BRD, suntem mândri să aniversăm un secol de istorie și, în egală măsură, nerăbdători să privim spre viitor. Credem că investiția în dezvoltarea personală este una dintre cheile care deschid ușa către potențialul remarcabil al fiecăruia; trebuie doar să găsim momentul, modalitatea și oamenii potriviți. Ne place să fim printre acei oameni care ajută, susțin și încurajează această evoluție. Când tot mai mulți dintre noi își construiesc propria cale spre succes și împlinire personală, societatea în ansamblu se dezvoltă” , a subliniat Flavia Popa, Secretarul General al BRD Groupe Société Générale.

Ca și până acum, BRD își propune să dezvolte programe educaționale, precum și să ofere resurse online pentru a susține procesul de dezvoltare personală și profesională a tuturor celor care sunt în căutarea unui punct de pornire în carieră. Prin intermediul viitoarelor inițiative, care vor avea drept punct central nevoile specifice ale fiecăruia, BRD vine în sprijinul celor care sunt în căutarea unui mediu de învățare aplicat, dar și relevant pentru noile domenii de interes pentru tinerii de azi.

Array

Articole pe aceeași temă: