Management Stiri

Brembo inaugurează în China primul său Inspiration Lab din Asia, sub conducerea românului Bogdan Bereanda

23 apr. 2025 2 min

Brembo inaugurează în China primul său Inspiration Lab din Asia, sub conducerea românului Bogdan Bereanda

Reading Time: 2 minute

Brembo, lider global în soluții de frânare, a inaugurat la Shanghai primul său Inspiration Lab din Asia, al doilea la nivel mondial după cel din SUA.

Laboratorul se va concentra pe dezvoltarea de software, aplicații de inteligență artificială și data science, marcând un pas semnificativ în transformarea sa de la producător la furnizor de soluții.

Bogdan Bereanda, președinte și CEO Brembo China

Inspiration Lab Shanghai va avea aproximativ 20 de angajați, inclusiv specialiști în AI și data science, a declarat românul Bogdan Bereanda, președinte și CEO Brembo China. Acesta a adpugat că Brembo va investi în continuare în China, după ce în ultimii ani investițiile realizate de companie în China au fost de 4 miliarde de yuani (547 de milioane de dolari).

„China este centrul inovației și tehnologiei și este cea mai importantă piață de automobile. Acesta este principalul motiv pentru care suntem aici”, a declarat Mauro Piccoli, Chief Marketing Officer al Brembo.

Noua facilitate va stimula și colaborările cu universități de top, startup-uri și parteneri cheie din industrie, pentru a genera soluții inovatoare care să aducă un plus de competitivitate pentru clienții grupului pe piața globală.

Laboratorul din Shanghai este o parte integrantă a rețelei globale de inovare a Brembo, alăturându-se primului laborator de inspirație al grupului din Silicon Valley și celor 10 centre de cercetare și dezvoltare din întreaga lume.

Brembo are o unitate de cercetare și dezvoltare în China, precum și o companie comercială și cinci locații de producție în țară, primul fiind stabilit în Nanjing, provincia Jiangsu, în 2001.

China este o piață cheie pentru Brembo, reprezentând peste 15% din veniturile anuale ale grupului. Afacerile Brembo din China au crescut cu 7,7% față de an în 2024, până la aproximativ 5 miliarde de yuani. Clienții săi din China includ mulți producători auto locali, printre care Xiaomi, Zeekr, Nio și XPeng.

Articole pe aceeași temă: