Stiri Business Companii by Raiffeisen Bank

Bringo lansează un program de loialitate

31 iul. 2025 2 min

Bringo lansează un program de loialitate

Reading Time: 2 minute

Bringo, serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper, lansează un program de loialitate care transformă experiența de cumpărare într-un proces continuu de recompensare.

Pe lângă beneficii funcționale precum discounturi, livrarea gratuită sau dublarea garanției pentru ambalajele SGR returnate chiar de la ușă, Bringo YOU propune o serie de beneficii care le permit clienților să se bucure mai mult de timpul pe care îl câștigă când comandă cu Bringo. Astfel, aceștia pot accesa oferte cu livrare gratuită sau preluarea ambalajelor SGR, prin Carrefour, dar și reduceri la experiențe, cărți audio, bilete la muzeu sau chiar servicii medicale –spune Florina Dobre, CEO Bringo.

Cum funcționează

Structurat pe patru niveluri – Bronze, Silver, Gold și Platinum – programul de loializare Bringo YOU le oferă utilizatorilor avantaje directe, precum livrarea gratuită, dublarea garanției pentru ambalajele SGR colectate odată cu livrarea comenzilor din Carrefour, reduceri, acces la produse și experiențe speciale sau chiar posibilitatea de a direcționa o parte dintre beneficii către cauze sociale.

Parteneriatele cu branduri locale precum Voxa, Regina Maria, Complice.ro sau Museum of Senses completează experiența, adăugând beneficii care se potrivesc profilului de cumpărare: de la articole utile sau produse cadou, până la titluri editoriale sau activități experiențiale inedite.

Avem peste 300.000 beneficii alocate programului de fidelizare și le vom extinde inclusiv prin noi parteneriate. Ne dorim să completăm experiența clienților care integrează comanda la Bringo în stilul lor de viață și se pot bucura nu doar de mai mult timp pentru ce contează pentru ei, ci și de extra avantaje  pe care le primesc fără să depună vreun efort suplimentar. De exemplu, avem beneficii dedicate precum dublarea garanției la colectarea ambalajelor cu marcaj SGR, oferit clienților Gold și Platinum cu sprijinul Carrefour, partenerul nostru principal –explică Florina Dobre.

Profil de shopping

Datele platformei (peste 1,6 milioane de comenzi livrate anual) confirmă faptul că utilizatorii vor cumpărături inteligente, fiind atenți la prețuri, la conținutul coșului și la optimizarea bugetului: 4 din 5 comenzi includ produse aflate la promoție, iar aproape jumătate dintre ele conțin produse bio sau fără zahăr. Mai mult de 80% dintre comenzi includ produse alimentare și produse fresh precum legume, fructe sau verdețuri românești.

Secțiune susținută de Raiffeisen Bank

Articole pe aceeași temă: