Bun, din Romania la Billa

Billa extinde marca proprie “Bun, din Romania!” de produse 100% romanesti cu trei noi categorii lactate, mezeluri si carne proaspata. Astfel, peste 50 de noi produse sunt  disponibile din 11 iunie in toate magazinele Billa din tara.

Daca in 2014 “Bun, din Romania!” oferea fructe si legume din zone precum Prahova, Buzau sau tara Fagarasului, gama de anul acesta este extinsa cu produse din lapte si carne de la producatori din zone cu traditie din Romania (branza de Sibiu, carnati de Plescoi, salam taiat la barda sau carnati tocati din satar).

Pana spre finalul anului este planificata dezvoltarea sortimentului  “Bun, din Romania!” cu noi produse din categorii precum: alimente de baza, conserve sau dulciuri.

La nivel international, Rewe International AG are un numar total de 72.000 de angajati care lucreaza in aproximativ 3.600 de magazine. In anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.83 miliarde de euro.

Compania este parte a Rewe Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza in retail si turism. In prezent, 323.000 de angajati lucreaza in cadrul Rewe Group in 13 tari europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifra de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

Rewe International AG are sediul central in Wiener Neudorf si opereaza retelele Billa , Merkur, Bipa, Penny si Adeg, precum si numeroase  branduri proprii. Compania este de asemenea activa pe piata de turism din Austria, prin Billa Reisen, Jahn Reisen, Merkur  IhrUrlaub si Penny Pack’N’Go. In plus, Rewe International AG opereaza pe segmentul de supermarketuri in Italia si in alte sapte tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Romania, Rusia, Slovacia si Ucraina.

Billa  este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucuresti. In prezent, Billa opereaza 85 de magazine in cele mai importante orase din Romania. Compania detine brandurile proprii Clever, My si Billa.