Noua campanie Billa răsplătește generozitatea

Noua campanie Billa răsplătește generozitatea

Cea mai recentă campanie de comunicare Billa “Generoși în fiecare zi” a debutat cu un teaser sub forma unui spot TV și este completată, începând cu data de 24 noiembrie și până la final de an, de o comunicare integrată cu componente tactice pe TV, radio, print, OOH, metrou, online, Facebook și în magazine.  Promoția lansată de Billa prin această

Marele premiu al campaniei Billa, o Dacia Duster

Marele premiu al campaniei Billa, o Dacia Duster

Noua campanie Billa “Vara asta, la Billa tu esti subiectul principal!” propune consumatorilor o promotie care transforma cumparaturile intr-un joc cu mize atractive. Astfel, cei care fac cumparaturi de vineri pana duminica la Billa Romania, pot castiga garantat vouchere de cumparaturi din ce in ce mai mari. Voucherele pot fi folosite de luni pana joi, pe toata perioada promotiei. In

Carrefour a cumparat Billa Romania

Carrefour a cumparat Billa Romania

Compania franceza Carrefour a anuntat astazi achizitia retelei de 86 de supermarketuri Billa din Romania Grupul german Rewe a vandut catre francezii de la Carrefour supermarketurile din Romania, care aveau o suprafata totala de 83.000 de metri patrati.Mai importanta decat dimensiunea insa este localizarea acestora. Billa Romania avea magazine in aproape toate judetele si se bucura de o prezenta mai

O noua marca proprie Billa

O noua marca proprie Billa

Billa Romania lanseza un nou brand propriu de produse alimentare sub denumirea de Billa Premium. Noua gama cuprinde peste 40 de specialitati selectionate dintr-o serie exclusivista de delicatese dulci, aperitive, branzeturi fine, mezeluri nobile, peste, fructe de mare, conserve de ceapa coapta sau ardei copt la gratar, orez salbatic sau ulei de masline extra virgin. Lansarea noului brand se inscrie

Campania de toamna Billa

Campania de toamna Billa

Billa Romania a lansat promotia de toamna in care cumparatorii sunt rasplatiti cu peste 500 de premii in toate magazinele din tara. Campania aduce in prim plan un parteneriat cu actorul Florin Piersic, imaginea promotiei, protagonistul spoturilor TV. Pana pe 11 noiembrie 2015, clientii care fac cumparaturi de minim 35 de lei in supermarketurile Billa din Romania pot castiga peste

Bun de Romania, de la Billa

Bun de Romania, de la Billa

Marca proprie a lantului de supermarketuri Billa, Bun, din Romania!, lansata anul trecut, a fost extinsa prin introducerea sortimentelor de legume si fructe din regiuni precum Prahova, Buzau sau Tara Fagarasului. In prezent, marca este disponibila cu peste 60 de sortimente in toate cele 86 de magazinele Billa din Romania. Mezelurile din aceasta gama provin de la producatori din Bistrita

Bun, din Romania la Billa

Bun, din Romania la Billa

Billa extinde marca proprie “Bun, din Romania!” de produse 100% romanesti cu trei noi categorii lactate, mezeluri si carne proaspata. Astfel, peste 50 de noi produse sunt  disponibile din 11 iunie in toate magazinele Billa din tara. Daca in 2014 “Bun, din Romania!” oferea fructe si legume din zone precum Prahova, Buzau sau tara Fagarasului, gama de anul acesta este

REWE Romania: magazine mai multe si produse fresh

REWE Romania: magazine mai multe si produse fresh

<p>  </p> <p> Compania REWE Romania realizeaza, in 2013, cea mai ampla investitie in dezvoltare din ultimii ani, respectiv 58 milioane euro. Prezenta de peste zece ani pe piata romaneasca, prin retelele de magazine Penny Market si XXL Mega Discount, Rewe mizeaza pe o extindere agresiva, alocand si pentru anul viitor investitii de circa 50 milioane euro.</p> <p>  </p> <p>

Strategia bate concurenta

Strategia bate concurenta

Jucatorii din retailul romanesc au reinceput ofensiva deschiderilor de magazine, un semnal imbucurator pentru economie. Motivul principal este consolidarea pentru cota de piata, avand in vedere ca in urmatorii ani piata are perspective pozitive de crestere. Retailul romanesc are inca un potential imens de crestere si dezvoltare, doar comparand cu statele din jur, ca sa nu mai vorbim de cele

Retailul face toti banii

Retailul face toti banii

Companiile au anuntat pentru acest an o adevarata explozie de deschidere de magazine, locuri de munca noi si planuri de extindere, fara precedent in ultimii patru ani. Sa fie un semnal de crestere economica? Mega Image, Lidl, Carrefour, Auchan, Cora, Profi, Billa, Metro sunt doar cateva nume dintre cei mai activi  retaileri din piata. Cei care au deschis magazine in