Business Companii MarComm Marketing Stiri

Burger King își diversifică gama de produse de pui lansând King Wings, aripioare de pui gătite în stil american

19 nov. 2021 2 min

Burger King își diversifică gama de produse de pui lansând King Wings, aripioare de pui gătite în stil american

Reading Time: 2 minute

Burger King România, operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, anunță extinderea gamei de produse de pui prin lansarea unui nou produs – King Wings, aripioare de pui gătite în stil american. Noul produs este disponibil în toate cele 9 restaurante Burger King, precum și prin aplicațiile de delivery partenere – Tazz, Glovo, FoodPanda și Takeaway.com, începând de astăzi, 19 noiembrie.

King Wings sunt marinate într-un sos special, ușor picante și fără crustă de făină. Cu toate că ar putea fi cele mai smokey, spicy, crispy aripioare de pui, Burger King descrie noul produs într-un mod autentic: e doar pui, ceea ce-l face potrivit pentru a fi consumat împreună cu toate sosurile din oferta Burger King.

“Ne place să oferim produse de calitate, cu același gust unic cu care i-am obișnuit pe toți cei care ne aleg – fie că ne trec pragul, fie că plasează comenzi prin intermediul aplicațiilor partenere. Cu câteva luni în urmă am lansat produsele Plant-Based, pentru fanii Burger King care preferă produsele fără carne, dar care încă își doresc să simtă gustul și consistența cărnii. De această dată venim în întâmpinarea preferințelor de consum ale iubitorilor de carne de pui – am decis să aducem în România aripioarele de pui King Wings. Îi învităm pe toți cei care sunt în căutarea gustului autentic de pui să savureze King Wings și să se lase cuceriți de gustul aripioarelor de pui gătite în stil american.“, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.

Continuare diversificării gamei de produse de pui reprezintă una dintre prioritățile restaurantelor Burger King în perioada următoare. În prezent, din meniul Burger King mai fac parte numeroase produse ce au ca personaj principal puiul: Chicken TenderCrisp, Chicken Wrap, Chicken Royale, Crispy Chicken, Chicken Nuggets.

În ultimele trei luni, Burger King a înregistrat:

  • Peste 220.000 produse de pui vândute
  • Peste 22.000 kg de pui vândute
  • Cel mai bine vândut produs de pui din meniu: Crispy Chicken Burger

În continuare, Burger King oferă fanilor săi un mediu sigur în tot spațiul disponibil în restaurante și respectă condițiile de siguranță printr-un întreg set de măsuri menite să îi protejeze. Servirea la masă respectă toate măsurile de distanțare socială impuse de autorități, mesele fiind dezinfectate după fiecare client. La fiecare casă de marcat sau la intrarea în restaurant, clienții se pot dezinfecta cu soluțiile disponibile în recipientele dedicate.

Opt dintre restaurantele Burger King se află în București (trei de tip in-line și cinci situate în centre comerciale), iar unul în Brașov.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: