Marketing Stiri

Campania de toamna Billa

27 oct. 2015 2 min

Campania de toamna Billa

Reading Time: 2 minute

Billa Romania a lansat promotia de toamna in care cumparatorii sunt rasplatiti cu peste 500 de premii in toate magazinele din tara. Campania aduce in prim plan un parteneriat cu actorul Florin Piersic, imaginea promotiei, protagonistul spoturilor TV.

Pana pe 11 noiembrie 2015, clientii care fac cumparaturi de minim 35 de lei in supermarketurile Billa din Romania pot castiga peste 500 de produse electronice si electrocasnice sau, marele premiu, o excursie impreuna cu familia de Craciun in Laponia.

Campania se desfasoara offline – in magazinele Billa din Romania – si online – pe site-ul deschidemstagiunea.billa.ro. Pe baza bonului fiscal si a unui talon de concurs primit in magazine, cumparatorii pot castiga prin tragere la sorti unul dintre produsele Samsung puse la bataie – smart TV-uri, masini de spalat, tablete, smartphone-uri, sisteme audio home cinema, cuptoare cu microunde, aspiratoare. Componenta online a campaniei are la baza acelasi mecanism (completarea unui talon si tragere la sorti) si ofera in total 64 de smartwatch-uri Samsung castigatorilor.

Regulamentul de concurs este disponbil pe www.billa.ro si in magazinele Billa din intreaga tara.

REWE International AG este liderul de piata in Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tara. La nivel international, REWE International AG are un numar total de 72.000 de angajati care lucreaza in aproximativ 3.600 de magazine. In anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.83 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza in retail si turism. In prezent, 323.000 de angajati lucreaza in cadrul REWE Group in 13 tari europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifra de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central in Wiener Neudorf si opereaza retelele Billa, MERKUR, BIPA, PENNY si ADEG, precum si numeroase  branduri proprii. Compania este de asemenea activa pe piata de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub si PENNY PACK´N´GO. In plus, REWE International AG opereaza pe segmentul de supermarketuri in Italia si in alte sapte tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Romania, Rusia, Slovacia si Ucraina.

Billa este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucuresti. In prezent, Billa opereaza 86 de magazine in cele mai importante orase din Romania.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: