Publicitate MarComm Stiri

Campania Moldy Whopper pentru Burger King a câștigat 18 premii la Clio Awards, dintre care 4 Grand Clio

29 apr. 2021 2 min

Campania Moldy Whopper pentru Burger King a câștigat 18 premii la Clio Awards, dintre care 4 Grand Clio

Reading Time: 2 minute

Cunoscuta campanie Burger King “Moldy Whopper”, creată de Publicis (România și Spania), INGO (Stockholm) și David (Miami), înregistrează o nouă victorie la un concurs internațional ce premiază creativitatea, Premiile Clio. Campania “Moldy Whopper” a obținut 18 premii, printre care 4 Grand Clio, 8 Gold, 4 Silver și 2 Bronze. 

Publicis Groupe România este una dintre cele două agenții de creație din regiunea Europei Centrale și de Est recunoscută la ediția de anul acesta a Premiilor Clio.

Jorg Riommi Publicis Groupe

Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis Groupe Central Eastern Europe & Romania, a declarat:

Faptul că am adăugat patru Grand Prix la numărul total de premii obținut de campanie este o dovadă a impactului pe care aceasta îl are asupra industriei și a puterii unei colaborări impresionante între agenții. Vreau să mulțumesc călduros întregii echipe implicate în acest proiect: Publicis România, Publicis Spania, Publicis Worldwide, Ingo Stockholm și David Miami. Fiecare agenție implicată a contribuit la succesul acestei campanii și a revoluționat istoria publicității. Sunt incredibil de mândru și fericit să fac parte din această echipă.”

În plus față de Premiile Clio, campania a fost recunoscută pe scară largă pentru creativitatea revoluționară cu care a fost concepută. Până acum, a câștigat 79 de premii și este lider de creație, la nivel mondial și regional cu premii în competiții precum D&AD (10 creioane, inclusiv râvnitul Black Pencil), Andy’s (3 Golds și 1 Bravest), One Show (28 premii, inclusiv 4 Grand Prix), Luerzer’s Archive (6 premii Gold), Epica (3 premii), Gerety Awards (1 premiu) și Eurobest (8 premii, dintre care 6 Grand Prix).

Campania câștigătoare explică inițiativa Burger King de a folosi ingrediente proaspete, lucru dovedit într-un experiment în care un burger Whopper este analizat pe parcursul a 35 de zile în timp ce mucegăiește – o practică mai puțin frecventă în industrie. De la chiflă la ceapa proaspăt feliată, roșii, salată verde și 100% carne de vită, imaginile prezintă mucegaiul care crește pe fiecare parte a burger-ului de referință. Campania revoluționară face referire la numărul de zile care trec de la prepararea sandwich-ului și are un slogan inedit: „Frumusețe fără conservanți artificiali”.

Fondate în 1959 pentru a onora excelența în publicitate, Premiile Clio celebrează astăzi munca îndrăzneață care propulsează industria de publicitate, inspiră la o piață competitivă de idei și favorizează conexiuni semnificative în cadrul unei comunități creative. Anual, Premiile Clio reunesc cele mai creative talente pentru o experiență exclusivă și colaborativă de jurizare. Cele mai creative campanii câștigă mult râvnitele trofee Grand, Gold, Silver și Bronze Clio.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: