Tech Companii Stiri

Legrand și Samsung, parteneriat pentru soluții dedicate hotelurilor inteligente

9 oct. 2019 2 min

Legrand și Samsung, parteneriat pentru soluții dedicate hotelurilor inteligente

Reading Time: 2 minute

Experiența hotelieră capătă noi dimensiuni în era tehnologiei, astfel că, prin simpla utilizare a telecomenzii, poți seta temperatura camerei de hotel în care te-ai cazat, nivelul iluminării, deplasarea draperiilor sau poți chiar să soliciți serviciile de curățenie. În contextul în care domeniul hotelier are un potențial important de dezvoltare în România, cu o creștere constantă a numărului de turiști, dar și a așteptărilor acestora în ceea ce privește utilizarea tehnologiei, Legrand și Samsung lansează soluții pentru industria hotelieră, soluții care permit controlul inteligent al camerelor atât din perspectiva oaspeților, cât și din cea a administrației hotelurilor.

Călin Pașcalău, directorul general al Legrand România, precizează că “se pune întrebarea dacă ne putem permite să ignorăm investiția în tehnologie, când numărul dispozitivelor conectate la nivel global va crește de 10 ori, în 2020 față de anul curent.”

solutie hoteliera 3 e1570620737458

Soluția Samsung Hotel Management System (LYNK HMS) transformă televizorul camerei de hotel într-o interfață de control și management. Adițional facilitățior de administrare a camerei (RMS), hotelurile pot accesa și un sistem de control a energiei (EMS), serviciul de control în cameră (IRC) și funcția de gestionare a conținutului (CMS).

Totodată, Legrand oferă o altă variantă pentru controlul inteligent al camerelor de hotel, varianta customizabilă UX  care include până la zece dispozitive diferite pentru managementul camerei. Printre acestea se numără echipamentele de comandă tactile, care permit controlul iluminatului, al temperaturii, al draperiilor sau setarea anumitor scenarii cum ar fi ca la un moment al zilei să se tragă draperiile sau să se aprindă lumina.

Solutia UX include și cititoare inteligente, astfel că înainte de intrarea în cameră există un dispozitiv care permite accesul pe bază de card și care afișează statusul camerei și numărul acesteia. Soluţiile Legrand pot fi insalate non-invaziv atât în hotelurile noi, cât şi în cele aflate în faza de renovare uşoară.

Calin Pascalau
Călin Pașcalău, Legrand România

“Dacă este planificată schimbarea prizelor și întrerupătoarele în camera de hotel, de ce să nu alegem variante care pot fi controlate inteligent și de ce nu am adăuga echipării camerei și un ecran intuitiv, pentru ca vizitatorii să se bucure de o experiență premium, peste așteptări ? Mai ales că toate acestea pot fi asigurate fără să fie nevoie de cablaje speciale, care să presupună intervenții asupra finisajului pereților”, a adaugat Călin Pașcalău, Director General, Legrand România.

Folosind aceleași soluții, oaspeții pot solicita efectuarea serviciilor de curățenie, ceea ce optimizează ruta cameristelor, care beneficiază și de o ghidare online spre destinaţia cea mai apropiată care trebuie împrospătată.

Oaspeții își pot personaliza experiența hotelieră până la programarea accesului la orele de yoga sau la orice altă facilitate recreativă pe care o oferă unitatea de cazare. Odată setate, preferințele rămân înregistrate în profilul vizitatorului, acesta bucurându-se de confort personalizat de fiecare dată când revine în hotel.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: