Marketing Stiri

Campanie Visa pentru Jocurile Olimpice

25 mart. 2016 2 min

Campanie Visa pentru Jocurile Olimpice

Reading Time: 2 minute

Visa Europe marcheaza parteneriatul cu Jocurile Olimpice prin lansarea campaniei “Inima olimpicului”, ce are ca element central un spot regizat de Juan Cabral.

Clipul video al campaniei are in prim plan un atlet care se pregateste pentru a participa la Jocurile Olimpice. Spotul descrie calatoria pe care acesta o parcurge, atat in viata personala cat si prin antrenamentele zilnice, pana la momentul culminant – competitia olimpica.

Versiuni ale clipului video create special pentru campanie vor rula pe o serie de platforme, precum Facebook, Twitter, YouTube. Totodata, spotul va fi prezentat in salile de cinema din Marea Britanie, precum si din Romania. 

In cadrul aceleiasi campanii, Visa desfasoara o serie de promotii si activari prin care posesorii de carduri Visa pot ajunge la cea de-a XXXI-a editie a Jocurilor Olimpice de la Rio. Romanii care platesc pana la sfarsitul lunii aprilie 2016 cumparaturile realizate in magazine sau online cu un card Visa intra automat in cursa pentru castigarea unei excursii la Jocurile Olimpice de la Rio 2016.

De asemenea, in Romania campania are o abordare integrata, cu componente ATL  – promovare TV (PRO TV, Eurosport), in reteaua Cinema City, outdoor, online in publicatii cu profil sportiv si in social media, BTL – promovare prin canalele bancilor si PR.  

Visa este de 30 de ani sponsorul oficial pentru servicii de plati al Jocurilor Olimpice si singurul card acceptat in parcul olimpic.

In Europa, exista peste 500 de milioane de carduri Visa si 1 euro din fiecare 6 euro cheltuiti este pe un card Visa. Cheltuielile totale realizate pe cardurile Visa depasesc 2.000 miliarde de euro, in timp ce cheltuielile efectuate la POS reprezinta 1.500 miliarde de euro.

Incepand cu anul 2004, Visa Europe a devenit independenta de Visa Inc. si este inregistrata in Marea Britanie, cu licenta exclusiva, irevocabila si perpetua in Europa. Ambele companii actioneaza in parteneriat pentru a facilita platile cu Visa la nivel global, in peste 200 de tari.

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: