TikTok anunță campaniile finaliste în competiția TikTok Ad Awards CE 2025
Reading Time: 3 minuteTikTok dezvăluie astăzi lista campaniilor finaliste nominalizate la TikTok Ad Awards CE 2025, competiția care celebrează brandurile ce depășesc limitele creativității și realizează campanii care implică, inspiră și distrează comunitatea.
TikTok este locul unde creativitatea primează, ideile curajoase cuceresc inimile, iar campaniile inovatoare stabilesc standardul pentru implicare și performanță. Aflat la cea de-a patra ediție, TikTok Ad Awards evidențiază cele mai inovatoare campanii din Europa Centrală – branduri care au avut curajul să depășească limitele, au oferit divertisment comunității, au captivat imaginația și au generat rezultate reale.
În urma unui proces riguros de jurizare, care a implicat lideri și experți de top din industrie, TikTok este încântat să dezvăluie lista celor nominalizați pentru Europa Centrală, ce reunește brandurile și campaniile care concurează anul acesta pentru cele mai înalte distincții TikTok!
Greatest Branding
Acest premiu celebrează campaniile de branding remarcabile care au îmbinat concepte creative îndrăznețe, gândite în spiritul TikTok, cu strategii inovatoare pentru a genera impact și vizibilitate.
România se remarcă în această categorie cu două campanii, care au atras atenția și au generat un impact semnificativ pentru branduri:
- Pepsi | UNTOLD festival
- Samsung | EmbassZ
Alți nominalizați din Europa Centrală în această categorie sunt:
- Pracuj.pl (Polonia)
- Knorr | Szama 24/7 (Polonia)
- McDonalds | McCafé 6 PLN (Polonia)
- McDonalds | Super Combo (Polonia)
- Magnum | Bon Bon (Polonia)
- Kaufland | Grandma Icon (Republica Cehă)
- Matrix (Poland)
- Kaktus | Neřešto tariffs (Republica Cehă)
- Maybelline | Teddy Tint (Polonia)
- Plush (Polonia)
Greatest Performance
Această categorie recompensează creativitatea și strategia care au reușit să transforme inspirația în acțiuni măsurabile și pune în prim-plan campaniile care au obținut rezultate excepționale la nivel de conversie.
România se află în fruntea acestei categorii în regiunea Europei Centrale, cu șase campanii care au obținut rezultate cuantificabile prin strategii creative:
- Yoxo
- SelfPay
- Sephora Romania | Black Friday
- Flip.ro
- Samsung Romania | Live Shopping
- Philips Romania | Lumea
Alți nominalizați din regiune în această categorie sunt:
- Konesso (Polonia)
- Media Expert (Polonia)
- SkyShowtime | Langer (Polonia)
Greatest Creative
Acest premiu recunoaște excelența creativă generală a unui brand pe TikTok, de la execuțiile ingenioase cu buget sau organice, până la campaniile care au rezonat pe întreaga platformă.
România s-a remarcat și în această categorie, cu trei campanii nominalizate care au demonstrat o execuție creativă remarcabilă și conținut care a reușit să creeze o conexiune autentică cu publicul de pe platformă:
- Maybelline | Get Ready With Me
- Lay’s
- Philips Romania | Lumea
Alți nominalizați din regiune la această categorie sunt:
- McDonalds | Bambi’s concert (Polonia)
- McDonalds | McWrap (Polonia)
- Lisner (Polonia)
- Sklepy Komfort (Polonia)
- Knorr | Szama 24/7 (Polonia)
- OLX | Jobs (Polonia)
- NYX (Polonia)
Greatest Impact
Acest premiu onorează campaniile care au valorificat potențialul TikTok în scopuri pozitive, o recunoaștere a creativității cu scop, care generează implicare și impact social.
România strălucește în această categorie, cu patru campanii care au demonstrat un impact social semnificativ prin strategii creative:
- Pepsi | UNTOLD Festival
- BCR | Pensii
- BCR | Holiday Season
- Pepsi & Lay’s
Alți nominalizați în această categorie sunt:
- Twister | Do It Yourself! (Polonia)
- Rossmann | Run (Polonia)
Greatest TikTok
Toate înscrierile din categoriile Greatest Creative, Greatest Branding și Greatest Performance vor fi luate automat în considerare pentru marele premiu, Greatest TikTok. Premiul Greatest TikTok este acordat celei mai bune campanii per ansamblu: care a valorificat creativitatea platformei prin idei inovatoare, concepută special pentru TikTok și care a generat un impact semnificativ prin utilizarea inteligentă a produselor publicitare, cu rezultate remarcabile.
Ceremonia de premiere va avea loc pe 10 decembrie, la Varșovia, unde juriul de prestigiu din Europa Centrală va anunța câștigătorii competiției TikTok Ad Awards 2025.
Despre TikTok
TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles, Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


