Brand Focus

Carrefour și Bringo livrează „Pachete cu Dor” din partea românilor aflați departe de casă de sărbători

23 apr. 2024 3 min

Carrefour și Bringo livrează „Pachete cu Dor” din partea românilor aflați departe de casă de sărbători

Reading Time: 3 minute

În contextul sărbătorilor pascale, Carrefour România și Bringo au lansat o inițiativă ce își propune să îi apropie pe români, indiferent de distanța care îi separă de casă. Astfel, s-a născut „Pachetul cu Dor”, o oportunitate pentru românii care își petrec sărbătorile departe de familiile lor.

Românii din diaspora sau din țară care nu reușesc să-și viziteze familia de sărbători, pot trimite acasă un „Pachet cu Dor” până pe data de 8 mai. Carrefour oferă tuturor utilizatorilor cu un cont activ în aplicația Bringo acces la o selecție exclusivă de produse, atent alese pentru a completa perfect masa de Paște. Astfel, Pachetul cu Dor propune un pairing inedit de vinuri și brânzeturi românești din programele Deschidem Vinul Românesc și Poftim Brânză Românească, acompaniate de un cozonac din gama proprie Carrefour, Drag de România. Astfel, românii care își doresc să le spună celor dragi „mi-e dor de tine” și în alt mod decât printr-un mesaj scris, se pot bucura de o varietate de produse disponibile în secțiunea dedicată din aplicația Bringo, pentru a crea pachetul ideal pentru familie și prieteni.

„Conceptul campaniei a pornit de la o necesitate observată an de an în rândul consumatorilor – dorul de casă pe care îl resimt românii, atât cei din țară, cât și cei plecați peste hotare, în timpul sărbătorilor. Pornind de la ideea că gesturile mici pot alina dorul, și fiind mereu atenți la dorințele clienților noștri, am dezvoltat împreună cu Bringo o soluție simplă și rapidă prin care românii pot trimite un gând bun de la distanță către cei dragi. Astfel, „Pachetul cu Dor” devine un mijloc de conectare emoțională între oameni. Ne dorim ca, prin această campanie, să ajutăm românii să ducă acasă măcar o parte din bucuria și gustul sărbătorilor petrecute împreună.”

Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România

„Pachetul cu Dor” poate fi transmis celor dragi în următorii pași:

  1. Descarci aplicația Bringo din Google Play, App Store sau App Gallery și îți creezi un cont
  2. Introduci adresa destinatarului din România
  3. Intri în Carrefour hipermarket și cauți promoția Pachet cu Dor, unde vei putea accesa lista cu produsele disponibile
  4. Selectezi cel puțin câte un produs din fiecare categorie – vin, brânză, cozonac sau cornulețe – pentru a completa Pachetul cu Dor și alegi o pungă de cadou
  5. Introduci codul „ANDRA” în secțiunea „voucher” la plasarea comenzii și beneficiezi de transport gratuit.
  6. Bonus, Carrefour oferă suplimentar o reducere de 10 lei/comandă.
  7. Personal shopperii Bringo vor ridica apoi produsele din magazinele Carrefour și vor livra cadoul către persoana dragă ție

În cazul în care un produs nu este disponibil, acesta va fi înlocuit cu unul similar.

Campania este disponibilă în orașele în care Bringo are magazine Carrefour hipermarket. Lista orașelor cu acoperire Bringo poate fi consultată aici: https://pachetulcudor.carrd.co/#orase.

Ce conține „Pachetul cu Dor”?

Vin – Caii de la Letea Geneza, Fetească Neagră și Oaky Chardonnay,  Aurelia Vișinescu Distinct Cabernet Sauvignon, Fetească Albă și Tămâioasă Românească, rose –  toate incluse în programul Deschidem Vinul Românesc disponibil exclusiv la Carrefour –  fac parte dintr-o gamă de vinuri multimedaliate la concursuri internaționale. Programul inițiat în 2019 are misiunea de a sprijini industria vinului românesc și de a pune România pe harta internațională a vinului, cu o selecție de peste 200 de etichete, dintre care unele sunt vândute exclusiv în Carrefour la nivel național.

Brânză: Selecția de brânzeturi artizanale face parte din cel mai nou program Carrefour, Poftim Brânză Românească. Împreună cu experți locali, Carrefour identifică producători din întreaga țară, acordă expertiză tehnică, dar și suport pentru ca ei să aibă acces în retailul modern. Totodată, programul sprijină fermierii români prin cauzele deschise în Act for Good și le oferă clienților o selecție bogată de brânzeturi românești unice, maturate și cu mucegai, toate create cu ingrediente locale de cea mai bună calitate.

Cozonac: Cu vișine sau tradițional, cozonacul Drag de România completează pachetul, fiind o traducere a gusturilor autentice românești într-o formă accesibilă pentru consumatori.

Pentru mai multe detalii despre „Pachetul cu Dor”, accesează – Pachetul cu DOR.

Carrefour promovează produsele românești la masa de Paște

Carrefour își continuă angajamentul de a promova produsele românești la masa de sărbători. Ca în fiecare an, Carrefour susține tradițiile asociate sărbătorilor de Paști, iar colaborarea cu Bringo, prima platformă românească de personal shopping, reprezintă o punte între românii din diaspora, dar și din țară, și familiile sau prietenii cărora nu reușesc să le treacă pragul de sărbători anul acesta. Astfel, chiar dacă distanța fizică îi împiedică adesea să fie alături în perioada sărbătorilor, „Pachetul cu Dor” reprezintă un gest de iubire și apreciere pe care oricine îl poate face. Acesta conține un mix perfect de produse românești, totul conceput pentru ca românii să surprindă pe cineva drag.

Array

Articole pe aceeași temă: