MarComm Publicitate

Effie Awards Europe 2022: Publicis, agenția cu cele mai multe nominalizări din România și a doua din Europa

1 nov. 2022 2 min

Effie Awards Europe 2022: Publicis, agenția cu cele mai multe nominalizări din România și a doua din Europa

Reading Time: 2 minute

Publicis România are 4 campanii finaliste în cadrul celei de-a 26-a ediții a competiției Effie Awards Europe, pentru clienții Carrefour, Ferrero Rocher și Accept, fiind agenția cu cele mai multe nominalizări din România și a doua din Europa.

Cele doua nominalizări pentru Carrefour România sunt obținute pentru campaniile „Act for Good” și „Lădița cu Verdeturi”. Campaniile au fost recunoscute la categoriile: Positive Change Europe: Social Good și, respectiv, Best of Europe: Retail.

„Kinder Halloween: Dovlecii cu emoții” pentru Ferrero Rocher este nominalizată la categoria Best of Europe: FMCG, iar campania „Come out with me” pentru Accept, categoria Positive Change Europe: Social Good – Non-Profit.

Toate aceste campanii au obținut premii și în cadrul competiției Effie România, unde Publicis a obținut titlul de Agenția Anului în 2022, cu 13 trofee din cele 25 de nominalizări, pentru nu mai puțin de 9 clienți diferiți.

Publicis la Euro Effie Awards 2022

„Euro Effie e locul în care poți pune campaniile din România lângă cele mai bune campanii din Europa. Un Champions League în materie de advertising la care ne bucurăm să avem cel mai mare număr de nominalizări din România și să ocupăm locul 2 în Europa. Ne bucurăm să vedem că România este vizibilă și ținem pumnii tuturor colegilor din industrie care sunt în finală”, a declarat Raluca Kovacs, Chief Strategy Officer la Publicis România.

„Kinder Halloween”  și „Lădița cu verdețuri” au obținut performanța de a fi nominalizate la categoria cea mai grea din festival – Best of Europe, două campanii despre „a face” și „a te implica”. Kinder și „Dovlecii cu emoții” au încurajat părinții să vorbească cu copiii lor despre emoții chiar de Halloween, în timp ce Carrefour a pus capabilitățile de shopping online în slujba fermierilor și a consumatorilor printr-un efort imens, într-un timp record. Astfel, „Lădița cu verdețuri” a devenit si primul serviciu „farm to fork” lansat în România în timpul pandemiei.

Pe lăngă rezultatele de brand excelente, campaniile „Act for Good” pentru Carrefour și „Come Out with Me” pentru Accept s-au bucurat și de un impact social pozitiv. „Act for Good” este primul app de loyalty din România care încurajează comportamentul responsabil și stimulează implicarea sociala în timp ce „Come out with me” este prima mișcare din comunitatea LGBT care, sub protecția anonimatului, a dat voce a peste 300 de povesti nerostite până atunci. 

„La Publicis încercăm mereu să răspundem la întrebări care ne obligă la implicare: cum schimbăm în bine viața consumatorilor, ce e valoros pentru ei în campania noastră, de ce le-ar păsa de brandul nostru? Pentru că noi credem cu tărie că viitorul e al brandurilor care au curajul să se implice și să schimbe în bine viața celor din jur,” a mai spus Raluca Kovacs.

Competiția anuală Effie Awards Europe premiază cele mai eficiente campanii de comunicare comercială din Europa. Aceasta reprezintă un simbol al eficienței dovedite a publicității și o celebrare adusă parteneriatului dintre client și agenție.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: