La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de anvergură națională în 26 de hipermarketuri din 16 orașe, în fiecare magazin fiind plasate, în medie, 70 de cărucioare „misterioase”.
În acțiunea comercială cu câștig garantat pentru consumatori, clienții hipermarketurilor Auchan au avut pe 5 aprilie, posibilitatea de a cumpăra produse nealimentare cu prețuri reduse cu -65% față de prețul de la raft, într-un mod inedit. Proiectul „Descoperă comoara din cărucior” presupune achiziția unui cărucior de cumpărături acoperit, fără a cunoaște conținutul.
Între 22 și 124 de astfel de cărucioare „misterioase” au fost plasate pe 5 aprilie, începând cu ora 14:00, în multiple hipermarketuri Auchan. Fiecare cărucior a conținut între 10 și 20 de produse nealimentare, precum electronice, electrocasnice, menaj, auto, bricolaj, etc, conținutul acestora fiind dezvăluit clienților doar după achiziție.
Cea mai rapidă epuizare de stocuri s-a înregistrat în magazinul Auchan Pitești Găvana, de unde clienții au achiziționat toate cărucioarele disponibile în doar 13 minute. În topul cu cele mai rapide vânzări s-au clasat ulterior hipermarketurile Auchan Drumul Taberei (15 minute) și Auchan Craiovița (25 de minute).
În 10 dintre magazine s-au vândut toate cărucioarele în mai puțin de o oră. Cel mai mare fan al proiectului: un singur client a cumpărat din Auchan Militari 5 cărucioare.
Cea mai mare reducere de care a profitat un client a fost de 2.250 de lei, adică -65% din prețul de vânzare la raft, în valoare de 3.465 lei.
Această experiență unică de cumpărături, inventată de Auchan, are toate șansele să continue și în perioada următoare în diverse magazine Auchan. Toate detaliile cu privire la următoarea ediție vor fi comunicate în social media și pe site-ul retailerului, iar clienții MyCLUB Auchan vor fi informați suplimentar în mod direct prin newslettter și alte forme de comunicare.
Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. În 2022, Auchan a avut în România o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde de euro.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…