Ce campanii prind la public

Cum câștigi publicul? Transformă audiența în stakeholderi! Content-ul e premiul, spune Alex Coteț, regizor, scenarist și editor, în cadrul Sector 7.

“Publicul vrea să contribuie. Contentul s-a transformat în premiu – să contribuie la proiect este mai important decât orice reducere pe care ai putea să o dai la un produs”, a declarat Alex Coteț la Biz SMS Camp.

Implicarea publicului în proiecte este “secretul” conținutului de succes în online. “Ce contează pentru public? Publicul contează pentru public! După ce 20 și ceva de ani i s-a comunicat: <Fii unic! Fii tu! Fii cel mai bun!>, vrea validare socială. Dacă implici publicul în proiectul tău, câștigi simpatie”, a explicat Coteț. Și aceasta este “rețeta” folosită de Sector 7.

“Transferăm publicului șansa să se implice și sa contribuie. Asta e viitorul spre care publicitatea trebuie să se miște. Nu anul viitor, poate în următorii 5-6 ani în România, dar viitorul este Narcos powerd by McDonald’s sau by pufuleții X”, spune Alex Coteț.

YouTube este viitorul

Atât de multe lucruri se întâmplă în online și cineva zicea că vrea să vadă ce rămâne la final dintre Facebook și Instagram? Eu cred că niciuna din cele două, are u sunt și subiectiv. Cred că YouTube este viitorul. Instagram și Facebook sunt snackables – ai două minute în metrou și vezi ce-ți vine la mână, dar nu cauți. YouTube a ajuns sa fie Netflix. Faci binging. Stai jumătate de oră și mai primești recomandări”

Sunt două moduri de a consuma conținutul – conținut efemer și conținut memorabil. Iar dacă Facebook și Instagram sunt pentru efemeritate, YouTube este pentru memorabilitate.

În acest context, brandurile riscă să rămână pe lângă internet, pentru că în continuare comunică pe un mindest de TV, pentru că publicul nu mai e captiv, publicul are puterea, crede Alex Coteț.