Lifestyle Stiri

Ce destinații de vacanță aleg românii în 2020

23 iun. 2020 2 min

Ce destinații de vacanță aleg românii în 2020

Reading Time: 2 minute

O mare parte dintre români vor să își petreacă vacanța din următoarea perioadă în țară, printre destinațiile pe care le vor vizita aceștia se numără Constanța, Brașov și Cluj-Napoca

50% dintre participanții la un studiu realizat de Hospitality Culture Institute și firma de cercetare de piață Exact Business Solutions au precizat că, în contextul Covid-19, își vor petrece vacanța din următoarea perioadă în România. Doar 7% dintre români nu vor avea anul acesta un concediu sau îl vor petrece acasă, în timp ce 15% doresc să își petreacă vacanța în străinătate. Cu toate acestea, 35% dintre respondenții studiului nu ți-au plănuit încă zilele libere de anul acesta.

Dintre românii care preferă vacanțele în destinațiile din țara noastră, 33 de procente merg într-un city-break de două ori pe an, iar 30% merg o dată la fiecare 2-3 luni. De asemenea, 40% dintre turiștii români alocă pentru vacanță într-o destinație locală între 501 și 1000 lei/persoană pentru un city break, iar 34% bugetează mai puțin de 500 de lei/persoană pentru un city break .

În ceea ce privește mijlocul de transport preferat pentru o vacanță în România, 64% dintre români merg cu mașină personală, iar 13% cu trenul. 31% dintre turiștii locali care călătoresc în România preferă să se cazeze într-o locație informală (la gazdă), iar 45 la sută aleg să plătească doar pentru cazare.

“Vrem să aflăm dacă România este pregătită să facă față unei cereri atât de mari și dacă infrastructura poate suporta, în condiții normale, o astfel de încărcare. Din păcate, autoritățile publice, din guvern și primării, refuză să participe la evenimente dedicate industriei turismului local pentru a fi aproape de antreprenori. Așa cum mediul privat din industria ospitalității organizează în această perioadă conferințe online cu sute de antreprenori și manageri, și reprezentanții autorităților publice trebuie să preia exemplul din mediul de business și să promoveze România românilor: digital și prin intermediul evenimentelor. Funcționari publici, secretari de stat și primari, intrați în comunități online și creșteți brandul României!”, au declarat reprezentanții Hospitality Culture Institute

Foto: © Marius Godoi | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: