Lifestyle

Ce experiențe le-a pregătit Carrefour România participanților la Saga Music Festival

Reading Time: 3 minute

Carrefour România este pentru al doilea an consecutiv partener al Saga Music Festival, cel mai mare festival de muzică electronică din București, care aduce pe scenă artiști și DJ renumiți pe plan local și internațional, în weekendul 3-5 iunie, la Arena Națională.

Pentru a duce pe noi culmi experiența multisenzorială a festivalului, Carrefour România invită participanții să încerce gustul epic al preparatelor special concepute, pe baza ingredientelor de sezon de la producători locali, cât și cel al vinurilor autohtone din programul de referință Deschidem Vinul Românesc. O noutate anul acesta o reprezintă scena Bumper Cars by Carrefour, unde în fiecare dintre cele trei seri participanții se pot bucura de muzica electronică mixată de DJ renumiți.

Totodată, în cadrul evenimentului, platforma Act for Good din aplicația Carrefour ia forma unui hub de acces la toate experiențele Carrefour România, oferind inclusiv posibilitatea de a câștiga premii. Mai mult, prin Act for Good, utilizatorii au beneficiat până de curând de reduceri semnificative la biletele de festival, cât și posibilitatea de a câștiga experiențe complete (cazare, acces rapid, VIP și general).

„Parteneriatele sunt esențiale pentru un brand care e aproape de consumator. Cu această viziune, construim alături de organizatori un eveniment unic și de proporții, care va redefini Bucureștiul ca destinație pentru iubitorii de concerte, și, în esență, de experiențe. Pornind de la conceptul și programul Saga Music Festival, am creat activitățile Carrefour România  în virtutea magiei festivalului, care îți activează toate simțurile. Un loc central în conceptul gândit de noi îl are experiența gustului – al ingredientelor delicioase și al combinațiilor surprinzătoare, pentru acel moment în care ai nevoie să îți încarci bateriile pentru următorul concert sau când ai nevoie de un gust epic care să-ți acompanieze mișcările de dans de la scena Bumper Cars.”

Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer Carrefour România

Note florale și relaxare la WineSquare & Lounge

WineSquare și Lounge by Carrefour deschide spațiul gusturilor de vară, unde festivalierii pot savura dintre cele mai selecte vinuri, de la crame de renume incluse în programul Carrefour Deschidem Vinul Românesc, cât și cocktailuri pe bază de vin. Va fi despre gust oltenesc, despre pământ moldovenesc, despre soare dobrogean, despre răcoare din Ardeal.

De asemenea, la fiecare oră,  Carrefour oferă consumatorilor serviți la momentul respectiv, o cupă de înghețată din renumitul vin demidulce cu aromă de trandafir, Busuioaca de Bohotin.

Gusturi și experiențe culinare epice

Pentru alte arome memorabile, Carrefour așteaptă festivalierii la cele două truck-uri de mâncare din Food Court Saga.

Acolo pot degusta burgeri delicioși, precum Vărăști Extravaganza; sandvișuri precum Sandvișul fain cu porc fine, toate conținând carne, brânzeturi și legume proaspete din Grădina Vărăști, de la care Carrefour se aprovizionează zilnic cu produse proaspete cultivate de fermieri români; cât și deserturi proaspete, de la cheesecakes la mousse și creme cu ciocolată precum Aroganță cu cireșe, designed by chef Henrik Sebok din ingrediente locale.

Iar prin scanarea codului Act for Good din aplicația Carrefour, festivalierii beneficiază de reduceri de 25% la toate produsele de la WineSquare și de la cele două truck-uri de mâncare.

Conduci prin dans la Scena Bumper Cars by Carrefour

De asemenea, în fiecare seară, Scena Bumper Cars by Carrefour va deveni locul în care iubitorii de muzică EDM și tehno se vor putea bucura de un line-up special, în ritmurile orașului cu DJ renumiți de la cluburile Expirat, Control Club și KAYO.

Aplicația Carrefour oferă o experiență cu toate simțurile

Pentru o experiență completă, participanții au acces la toate activitățile și premiile care așteaptă să fie descoperite în cadrul festivalului prin aplicația Carrefour și activarea contului Act For Good. Prin descărcarea aplicației Carrefour, disponibilă în AppStore și Google Play, participanții vor beneficia de reduceri de 25% la toate produsele de la WineSquare și de la toate cele trei puncte de vânzare din zona de mâncare.

Team

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

2 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

3 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

3 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

3 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

3 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

3 zile ago