Carrefour lansează campaniei de loializare LEGO®, oferindu-le părinților și copiilor oportunitatea să petreacă timp de calitate împreună și să-și dezvolte creativitatea cu ajutorul seturilor tematice din ofertă.
În perioada 10 aprilie – 6 iunie 2024, clienții pot acumula puncte autocolante sau puncte Act for Good în aplicația Carrefour, pentru a beneficia de reduceri de până la 40% la produsele LEGO® selecționate.
Punctele sunt evaluate identic, indiferent că sunt colectate fizic (pe talon) sau în aplicația Carrefour: la fiecare 20 de lei cheltuiți, se acordă câte un punct. Cu 3 sau 5 puncte, clienții pot debloca reduceri de până la 40% la 11 produse LEGO® pentru toate vârstele.
Talonul colector se prezintă la casa de marcat alături de produsul dorit, iar cu punctele Act for Good, voucherul pentru setul preferat se activează direct în aplicația Carrefour, iar în momentul achiziției, se aplică automat la casa de marcat prin scanarea codului Act for Good. Campania va fi disponibilă și în noile magazine Carrefour – Lujerului, Pantelimon, Sun Plaza, Șoseaua Alexandriei, Constanța Brătianu, Constanța City Park, Cluj 2, Drobeta 2, Bacău și Afi Ploiești – doar pe baza colectării punctelor autocolante. Programul de loialitate Act for Good va fi disponibil în curând și în aceste locații.
Fie că aleg un set LEGO® pentru copiii lor sau unul de care se pot bucura chiar ei, părinții au la dispoziție o gamă variată de seturi promoționale în hipermarketurile Carrefour, dar și în magazinele Carrefour Market, Carrefour Express, pe carrefour.ro și în aplicația Bringo.
Seturi precum LEGO® Classic Cutie creativă cu cărămizi multicolore, LEGO® City Rover de comandă și încărcător cu macara, dar și LEGO® Ideas Arborele genealogic sunt concepute special pentru a hrăni imaginația copiilor, dar și pasiunile adulților, iar în promoție se regăsesc multe altele.
Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…