Stiri

Carrefour propune cadouri creative și reduceri de până la 40% la noua campanie de loializare LEGO

Reading Time: < 1 minut

Carrefour lansează campaniei de loializare LEGO®, oferindu-le părinților și copiilor oportunitatea să petreacă timp de calitate împreună și să-și dezvolte creativitatea cu ajutorul seturilor tematice din ofertă.

În perioada 10 aprilie – 6 iunie 2024, clienții pot acumula puncte autocolante sau puncte Act for Good în aplicația Carrefour, pentru a beneficia de reduceri de până la 40% la produsele LEGO® selecționate.

Punctele sunt evaluate identic, indiferent că sunt colectate fizic (pe talon) sau în aplicația Carrefour: la fiecare 20 de lei cheltuiți, se acordă câte un punct. Cu 3 sau 5 puncte, clienții pot debloca reduceri de până la 40% la 11 produse LEGO® pentru toate vârstele.

Talonul colector se prezintă la casa de marcat alături de produsul dorit, iar cu punctele Act for Good, voucherul pentru setul preferat se activează direct în aplicația Carrefour, iar în momentul achiziției, se aplică automat la casa de marcat prin scanarea codului Act for Good. Campania va fi disponibilă și în noile magazine Carrefour – Lujerului, Pantelimon, Sun Plaza, Șoseaua Alexandriei, Constanța Brătianu, Constanța City Park, Cluj 2, Drobeta 2, Bacău și Afi Ploiești – doar pe baza colectării punctelor autocolante. Programul de loialitate Act for Good va fi disponibil în curând și în aceste locații.

Fie că aleg un set LEGO® pentru copiii lor sau unul de care se pot bucura chiar ei, părinții au la dispoziție o gamă variată de seturi promoționale în hipermarketurile Carrefour, dar și în magazinele Carrefour Market, Carrefour Express, pe carrefour.ro și în aplicația Bringo.

Seturi precum LEGO® Classic Cutie creativă cu cărămizi multicolore, LEGO® City Rover de comandă și încărcător cu macara, dar și LEGO® Ideas Arborele genealogic sunt concepute special pentru a hrăni imaginația copiilor, dar și pasiunile adulților, iar în promoție se regăsesc multe altele.

Team

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

52 de minute ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

17 ore ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

18 ore ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

19 ore ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

19 ore ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

20 de ore ago