Celebrarea responsabilității

Responsabilitatea socială a ajuns să fie parte integrantă din strategiile de business ale multor companii, în diverse domenii. De exemplu, PROMIDEA, companie de top cu sediul central în România, ce activează la nivel mondial pe piața materialelor promoționale, a câștigat premiul 2 la secțiunea Economic Excellence 2018 și premiul 3 la secțiunea Social Excellence 2018 în cadrul ceremoniei anuale PSI Sustainability Awards, organizată de Promotional Product Service Institute (PSI), cea mai mare organizație europeană ce reunește companii din domeniul producției și importului materialelor promoționale. Competiția a debutat în septembrie 2015, cu opt categorii, iar scopul ei este cel de a face sustenabilitatea măsurabilă.

Distincția primită în cadrul secțiunii Economic Excellence 2018 are la bază o serie de certificări privind managementul calității produselor fabricate sau importate în exclusivitate, dincolo de prevederile legale: EFQM, ISO 9000 ff, EN ISO 22000, SGS Fresenius etc. Premiul din cadrul secțiunii Social Excellence 2018 se referă la calitatea condițiilor de muncă în care sunt fabricate produsele oferite de PROMIDEA, certificate SA8000, BSCI, OHSAS 18001, OHRIS etc.

“Responsabilitatea socială este parte din ADN-ul companiei noastre încă din 2006 când am deschis primul birou PROMIDEA la București. Dacă astăzi suntem unul dintre principalii jucători ce activează pe piața materialelor promoționale din Europa și din lume și avem parteneriate cu companii multinaționale de top din 65 de țări, acest lucru s-a întâmplat pentru că am căutat mereu să oferim servicii și produse ce depășesc standardele de calitate din industrie. Aceste premii înseamnă mult pentru noi, este pentru prima oară când am participat la o astfel de competiție și ne bucurăm că ne numărăm printre câștigători”, declară Ioannis Kapatos, Managing Partner PROMIDEA.

PROMIDEA a înregistrat, în 2017, o cifră de afaceri de peste 60 de milioane de euro la nivel mondial și estimează o creștere de peste 10% până la finalul anului 2018. În România, compania a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 24 de milioane de euro. Printre partenerii strategici PROMIDEA se numără: Mondelez International, Beiersdorf, Coca-Cola, Colgate Palmolive, P&G, L’Oreal, Heineken, Avon, UEFA, Bitdefender. De asemenea, PROMIDEA are o politică de CSR care se traduce prin grija pentru oameni, dar și pentru mediu. Drepturile omului sunt respectate cu strictețe, iar atenția pentru mediu este prezentă în toate activitățile companiei, de la reciclare și până la promisiunea de a folosi cât mai puțină apă, cât mai puțină energie. Eforturile în acest domeniu au fost răsplătite și de EcoVadis (cel mai renumit program de evaluare CSR din lume) cu medalia de aur.

În 2019, PROMIDEA își propune să devină un lider global în domeniul produselor promoționale premium și al serviciilor de marketing și, mai mult, să ofere clienților săi servicii integrate care să includă și activități de BTL, materiale POS și Digital Marketing.

PROMIDEA este fondată de Ioannis Kapatos și Christiana Panera activează pe piața produselor promoționale premium și în domeniul serviciilor de marketing. Are sediul central la București – inaugurat în 2006, și birouri în alte opt țări din lume: Polonia, Turcia, Dubai, Rusia, Nigeria, Spania, Mexic și Africa de Sud. Cu peste 130 de angajați la nivel mondial, PROMIDEA a dus la bun sfârșit peste 15.000 de proiecte, livrate către clienți din 65 de țări, colaborând cu peste 1500 de fabrici din lume.

Credit foto: © Weerapat Kiatdumrong | Dreamstime.com