Companii by Raiffeisen Bank Stiri

Cifră de afaceri consolidată de 165 mil. lei pentru MAGNOR în 2024

9 apr. 2025 2 min

Cifră de afaceri consolidată de 165 mil. lei pentru MAGNOR în 2024

Reading Time: 2 minute

MAGNOR, companie românească specializată în tranzacționarea bijuteriilor din aur și cu diamante, electronicelor și produselor de lux pre-owned, a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 165 de milioane de lei, reprezentând un plus de 64% față de anul precedent.

Profitul net s-a ridicat la 13,5 milioane de lei, în creștere cu 4%, iar profitul net normalizat a fost de 15 milioane de lei, luând în considerare costurile one-off alocate în 2024 proiectului de rebranding. În același timp, EBITDA a atins valoarea de 18,5 milioane de lei, marcând o evoluție pozitivă de 9% față de 2023.

„Rezultatele obținute confirmă soliditatea strategiei noastre de dezvoltare și capacitatea echipei de a răspunde rapid atât oportunităților, cât și provocărilor din piață. Avem un model de business adaptabil, rezilient și diversificat, care și-a demonstrat capacitatea de a crește sustenabil într-un mediu dinamic. Investițiile strategice ne consolidează poziția pe piață, iar profesioniștii MAGNOR rămân principalul motor al inovației.”

Cosmin Popovici, CEO MAGNOR

În 2024, compania, care pe lângă retail furnizează și servicii financiare alternative (creditare pe termen scurt tip amanet și schimb valutar) și-a extins rețeaua națională cu trei noi magazine, inclusiv în Craiova – oraș în care MAGNOR nu avea prezență anterior.

Anul trecut MAGNOR a derulat un proces amplu de rebranding. Investiția a inclus și lansarea a două platforme digitale – magnor.ro – dedicată serviciilor, și magnorshop.ro – pentru segmentul de retail cu bijuterii din aur și cu diamante, aur de investiții, electronice și produse de lux pre-owned.

în 2024. echipa MAGNOR a ajuns la 180 de angajați, consolidând cultura organizațională prin atragerea de talente și prin susținerea profesionalismului și a inovației. „Sunt mândru de echipa MAGNOR și le mulțumesc pentru devotamentul și efortul continuu, prin care a fost posibilă evoluția din 2024. Echipa a excelat încă o dată în implementarea strategiei, iar rezultatele vorbesc despre puterea de a construi împreună”, spune Cosmin Popovici.

Pentru 2025, compania își propune o extindere teritorială prin accesarea unor noi puncte strategice, care vor întări prezența la nivel național. Continuarea digitalizării va rămâne o prioritate, alături de reamenajarea magazinelor existente, prin implementarea unui nou standard care va contribui la îmbunătățirea experienței clienților. Totodată, consolidarea și perfecționarea echipei rămân o parte esențială a strategiei.

Anul acesta, MAGNOR își propune să consolideze angajamentele ESG, continuând să susțină inițiative care au un impact pozitiv asupra comunitățiilor în care activează. După implicarea în 2024 în proiecte educaționale și sociale, compania va continua să sprijine dezvoltarea sustenabilă a comunităților, educația copiilor și accesul tinerilor la tehnologie. Proiectele educaționale și de sprijin pentru sportivi, precum și programele pentru angajați și familiile acestora vor rămâne o prioritate.

MAGNOR deține o platformă diversificată de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux pre-owned, electronice și metale prețioase, oferind și servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet și operațiuni de schimb valutar. Compania operează 25 de magazine în București, Ilfov, Sibiu, Brașov, Piatra Neamț, Focșani, Bacău, Craiova, Galați și Constanța, Tg. Mureș, Buzău și Ploiești.

Secțiune susținută de Raiffeisen Bank

Articole pe aceeași temă: