Innobyte, companie românească specializată în servicii și soluții pentru eCommerce, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 30% în 2023, ajungând la 12.57 milioane de lei. EBITDA s-a situat la 2.67 milioane de lei, un vans de 40% comparativ cu anul 2022.
Portofoliul de clienți Innobyte a fost extins în 2023 cu 15% și cuprinde nume precum Auchan,
BAT, Noriel, Flanco, Spring Farma, Metatools, Infinity, Adeona Camps, Total Fishing sau European Space Agency.
„Cu toate că industria de eCommerce nu a mai văzut creșteri atât de spectaculoase în 2023,
comparativ cu 2020 sau 2021, pentru noi, anul trecut a fost un an bun. Ne-am ținut promisiunile făcute acționarilor și am reușit să consolidăm parteneriatele existente, contribuind astfel la construirea, pas cu pas, a traiectoriei pe care aspirăm să o urmăm. Această abordare ne-a permis să ne întărim poziția de lider într-un mediu competitiv, dar și să identificăm noi oportunități de creștere”, a spune Cătălin Bordei (foto dreapta), Managing Partner Innobyte.
În prezent, echipa Innobyte numără peste 40 de specialiști eCommerce. Compania caută în continuare developeri cu experiență în tehnologii precum Magento 2, Node.Js, React.JS si DevOps.
Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…