Retailerul român de optică, Lensa, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 70% în 2022, față de 2021, ajungând la venituri totale de peste 134 de milioane de lei.
Cu un magazin online și o rețea de 48 de showroomuri în 25 de orașe din țară, Lensa se poziționează astăzi între cei mai mari retaileri de optică din România. Investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine au ajuns în prezent la circa 5,5 milioane de euro. În ultimul an, Lensa a adoptat o strategie de expansiune, astfel că în perioada ianuarie 2022 – aprilie 2023 compania a deschis un număr de 33 de unități.
În cei 10 ani de activitate, compania a înregistrat o cifră de afaceri cumulată de peste 317 de milioane de lei.
De asemenea, în această perioadă (mai 2013 – mai 2022), Lensa a oferit peste 1,1 milioane de consultații optometrice gratuite și a înregistrat 1,5 milioane de comenzi, servind aproximativ 750.000 de clienți, a precizat Daniel Crăciun, CEO și fondator Lensa.
Doar o treime din contribuabilii români (29,93%) care ar fi putut să asigure finanțarea unor cauze sociale și-au exercitat acest…
În urma succesului remarcabil înregistrat în cadrul primei ediții, Apa Nova București, o companie Veolia, își reafirmă angajamentul pentru educația…
World Class, cea mai mare rețea de health & fitness din România, continuă să-și extindă prezența în nordul Bucureștiului, concentrându-se…
Diana Mihai se alătură echipei ING Bank România în rolul de director de Marketing, Comunicare și Brand Experience începând cu…
Bergenbier, sponsor oficial al Echipei Naționale de Fotbal a României, și Cinema City susțin filmul calificării tricolorilor la Campionatul European…
Cu ocazia Centenarului Giacomo Puccini, de la a cărui trecere în eternitate se omagiază 100 de ani, Institutul Italian de…