Categories: MarketingStiri

Cine spune ca Mos Craciun e mos?

Reading Time: 1 minut

Pornind de la ideea ca dintotdeauna Mos Craciun a fost perceput ca fiind un batran cu barba alba, iar ajutoarele lui, spiridusi imbracati in verde, FCB Bucharest propune o rasturnare de perspectiva in campania de comunicare de sarbatori a Baneasa Shopping City.

Sub umbrela noii pozitionari a centrului comercial, The City of Good Life, campania promotionala se adreseaza atat targetului general al complexului comercial, cat si publicului sau exigent, avand in vedere mixul de brand-uri pe care Baneasa Shopping City le gazduieste.

Campania propune consumatorilor sa descopere partea plina de stil a Craciunului prin intermediul, CITY iLOVE, cu ajutorul careia  utilizatorii pot scana bonurile de cumparaturi de minimum 100 de lei facute in Baneasa Shopping City si vor intra automat in tragerea la sorti pentru un BMW decapotabil si multe alte premii.

Campania este valabila in perioada 1 – 24 decembrie si va fi comunicata in online, la radio, in interiorul centrului comercial, prin executii OOH precum si prin actiuni de BTL.

Echipa care a lucrat pentru aceasta campanie:

Din partea FCB Bucharest: Sorina Borcescu, Client Service Director; Claudiu Dobrita, Creative Director; Tiberiu Papa, Art Director; Alexandru Tigoianu, Copywriter; Florin Ciobanu, Head of Digital; Andreea Serbu, Account Manager; Ionut Aldea, BTL Manager; Iulia Stanescu, Production Manager; Simina Lambrino, Group Account Director; Raluca Cosmoiu, Senior Account Executive; Alecsandra Roman, Head of Strategy.

Din partea Baneasa Shopping City: Alexandru Bogdan, Marketing Director; Ovidia Popescu, Campaign Coordinator; Andrei Serbu, Campaign Coordinator; Alina Pavel, Content Coordinator; Luca Ciceu, Loyalty Manager.

 

 

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

12 ore ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

14 ore ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

15 ore ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

15 ore ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

15 ore ago

Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră

Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră în orașul…

17 ore ago